Przetargi.pl
Remont Sali widowiskowej w Miejskim i Gminnym Ośrodku Kultury w Łochowie, etap II (powiat węgrowski)

Miejski i Gminny Ośrodek Kultury w Łochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, 1 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 751 216, , fax. 256 751 216
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski i Gminny Ośrodek Kultury w Łochowie
    1 Maja 22
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 256 751 216, , fax. 256 751 216
    REGON: 56634500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lochow.naszgok.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Sali widowiskowej w Miejskim i Gminnym Ośrodku Kultury w Łochowie, etap II (powiat węgrowski)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja zadnia pn. „Remont Sali widowiskowej w Miejskim i Gminnym Ośrodku Kultury w Łochowie, etap II (powiat węgrowski)” dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. 2. Zamówienie składa się z dwóch części: 1) Część 1: Fotele widowiskowo-kinowe z podłokietnikiem integralnym z uchwytem na kubki; 2) Część 2: Zestaw Kurtyn i Kulis. 3. Zakres zamówienia w Części 1 obejmuje dostawę i montaż foteli widowiskowo-kinowych z podłokietnikiem integralnym z uchwytem na kubki dla Miejskiego i Gminnego Ośrodka Kultury w Łochowie, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zakres zamówienia w Części 2 obejmuje dostawę i montaż zestawu kurtyn i kulis dla Miejskiego i Gminnego Ośrodka Kultury w Łochowie, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał na własny koszt wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, Specyfikacją Istotnych Warunków Zmówienia oraz posiadaną wiedzą i doświadczeniem, zachowując najwyższy profesjonalny poziom, jakość i organizację pracy. 7. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: minimum 24 miesiące, maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ. 8. Jeżeli w SIWZ w tym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę – należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych przez Zamawiającego. 9. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca nie dołączy do oferty dokumentów uwiarygodniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji przetargowej. 10. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następujących wysokościach: 1) w Części 1: w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), 2) w Części 2: w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: nr rachunku: 12 9233 0001 0130 20000 0020 z dopiskiem: ,,wadium– ZP.1.2018 w Części __*”. *Należy wskazać numer części, na którą Wykonawca składa ofertę. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert). 6. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 7. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonej w gwarancji w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp zaleca się złożyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie/opakowaniu, natomiast kopię dokumentu zaleca się załączyć do oferty. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://www.lochow.naszgok.pl/bip/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia*. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. *Uwaga: Złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane, w przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum): 1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, 2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców oddzielnie – zgodnie z pouczeniem Zamawiającego w Rozdziale 7 ust. 3 pkt 1 SIWZ, 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 4 SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) oferta musi być podpisana w sposób, który prawnie zobowiązuje wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 6) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców występujących wspólnie. 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ – w formie oryginału, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ – w formie oryginału, 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej, w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych – zestawienie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do dokumentacji przetargowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach