Powiat Mielecki ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
- Data zamieszczenia: 2016-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
ul. Wyspiańskiego 6 6
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
REGON: 69058144200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-mielecki.bip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Sali Sportowej nr 1 Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont Sali Sportowej nr 1 w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu polegający na: 1. wymianie instalacji oświetlenia w pawilonie sportowym Zespołu Szkół technicznych w Mielcu przy ul. Jagiellończyka 3- etap I dotyczący Sali Sportowej nr 1, 2. Malowaniu ścian, sufitu i konstrukcji stalowej dachu Sali Sportowej nr 1. Zamówienie obejmuje: a. demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, b. montaż instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, c. montaż instalacji gniazd i wypustów, d. malowanie ścian, sufitu i konstrukcji stalowej dachu i elementów metalowych, e. czyszczenie i malowanie elementów drewnianych, tj. ławki, osłony na grzejniki, cokoły przypodłogowe, f. demontaż starej siatki ochronnej sufitu, g. montaż siatki ochronnej sufitu, g. wykonanie zabudowy z blachy na wysokości około 8,5 m pomiędzy salą a holem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, 2. Projekt wykonawczy pn. Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych oświetlenia w pawilonie sportowym Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu przy ul. Jagiellończyka 3 stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 708,40 zł (słownie: trzy tysiące siedemset osiem złotych i 40/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 18. 07. 2016 r. o godzinie 11:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Mielcu, nr konta 25 8642 1168 2016 6803 8306 0008 z dopiskiem: Wadium, Remont Sali sportowej nr 1 ZST w Mielcu. Uwaga 4: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Poręczenia oraz gwarancje, o których mowa w pkt 2 musza być przedłożone w oryginale i muszą być ważne przez okres związania ofertą i jeżeli mają być zwrócone po tym okresie, nie mogą być trwale wpięte do oferty. Do oferty należy wówczas dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię, a oryginał umieścić w oddzielnej kopercie i dołączyć do oferty. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 6.1. w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 6.2. w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.3. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2. 8. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat-mielecki.bip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie oznakowania poziomego: dróg kołowania, stanowisk postojowych oraz drogi startowej dla lotniska ERPJ na terenie OKL Politechniki Rzeszowskiej w Jasionce k/Rzeszowa.
Dodano: 2015-07-21 - Roboty remontowe w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych
Dodano: 2013-07-11 - Przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń kuchni, budynku administracyjnego oraz kotłowni Szpitala Powiatowego w Mielcu.
Dodano: 2013-07-10 - Remont pokoi i sanitariatów w Domu Studenta Laura oraz remont pokoi, sanitariatów, korytarzy i pomieszczeń magazynowych w Domu Studenta Filon
Dodano: 2013-05-20 - Roboty remontowe w budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45b
Dodano: 2012-10-25 - Wykonanie remontu sali widowiskowej i klatki schodowej w domu ludowym w Niechobrzu w ramach zadania p.n.: Ukształtowanie przestrzeni publicznej w Niechobrzu poprzez wykonanie chodnika w centrum miejscowości oraz remont sali widowiskowej i klatki schodowej w domu ludowym
Dodano: 2011-08-23