Przetargi.pl
Remont sali obsługi klienta wraz z zapleczem ekspedycyjnym w Urzędzie Pocztowym Żywiec 1, ul. Kościuszki 31, 34-300 Żywiec.

PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 40-940 Katowice, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 2538862 , fax. (032) 2513346
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PPUP Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny
    pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7 7
    40-940 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 2538862, fax. (032) 2513346
    REGON: 01068496001056
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali obsługi klienta wraz z zapleczem ekspedycyjnym w Urzędzie Pocztowym Żywiec 1, ul. Kościuszki 31, 34-300 Żywiec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont sali obsługi klienta wraz z zapleczem ekspedycyjnym w Urzędzie Pocztowym Żywiec 1 przy ul. Kościuszki 31, 34-300 Żywiec, zgodnie z załączonymi do siwz przedmiarami robót (załączniki nr 1do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do siwz), dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do siwz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a ponadto spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 4 do siwz ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 6 do siwz, 4) kosztorys ofertowy uproszczony wykonany na podstawie załączonego do siwz przedmiaru robót - zał. nr 1 do siwz, (wartość kosztorysową poszczególnych robót należy przedstawić jako iloczyn liczby przedmiarowej roboty i ceny jednostkowej roboty podstawowej tj. w sposób jaki opisano w rozdziale 2 § 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. - Dz.U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389), 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, nie mniej niż 8 osób, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 8 do siwz), 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla kierownika budowy należy dołączyć: a) kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, oraz kserokopie zaświadczeń potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, b) kserokopie zaświadczenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o kwalifikacjach do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych (dla osób, która uzyskała zaświadczenie o kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz.U. nr31 poz. 197), 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbiorów końcowych); zamawiający wymaga, aby wykonawca był wykonawcą co najmniej trzech robót zbliżonych zakresem, przeznaczeniem i wartością do przedmiotu zamówienia; przez roboty zbliżone co do zakresu, przeznaczenia i wartości robót zamawiający rozumie wykonanie przebudowy, rozbudowy i remontu co najmniej trzech obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 każdy lub powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 każdy (zał. nr 7 do siwz), 8) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie, 9) w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) - ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V, pkt. 4 . Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną