Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej w Katowicach, ul. Sokolska 23

Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 40095 Katowice, ul. Stawowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 596 814 , fax. 322 596 814
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej
    ul. Stawowa 6
    40095 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 596 814, fax. 322 596 814
    REGON: 72294000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej w Katowicach, ul. Sokolska 23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane remontem sali gimnastycznej z zapleczem, polegająca na naprawie tynków ścian, malowaniu ścian i sufitów, wymianie ślusarki i stolarki drzwiowej, wykładziny PCV, remoncie posadzki sportowej i parkietu, montażu drabinek drewnianych, szczególności na: – naprawa uszkodzonych fragmentów tynku kat. III ścian do wysokości lamperii; – wykucie pionowych bruzd nad posadzką parkietu wraz z obrobieniem bruzd i montaż metalowych kratek wentylacyjnych (26 szt. ); – demontaż ślusarki drzwiowej i przeszklonej stalowej obudowy przedsionka wejścia na salę gimnastyczną; – przymurowanie i otynkowanie otworu drzwi wyjścia ewakuacyjnego z sali gimnastycznej; – remont osłony szczeliny dylatacyjnej w ościeżach drzwi wejściowych; – montaż aluminiowych, przeszklonych drzwi wejściowych i ewakuacyjnych do sali gimnastycznej; – wymiana drzwi drewnianych do pomieszczeń zaplecza; – malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów (likwidacja zacieków na suficie - uszczelnienie wyrzutni dachowej na dachu); – malowanie farbami olejnymi stalowej konstrukcji stropu ( dźwigary stalowe )wraz z odtłuszczeniem ; – malowanie farbami akrylowymi ścian uprzednio malowanych farbami olejnymi; – malowanie farbami akrylowymi rur instalacji c.o.; – lakierowanie drewnianych drabinek do ćwiczeń; – demontaż stalowych mocowań siatek zabezpieczających okna; – demontaż drewnianych drabinek do ćwiczeń; – skrócenie o 15 cm każdy uchwyt stalowej konstrukcji podtrzymującej drewniane drabinki od strony okien; – wydłużenie stalowej konstrukcji podtrzymującej drabinki drewniane do ćwiczeń o 4,29 mb; – zerwanie wykładziny rulonowej PCV; – naprawa fragmentu posadzki cementowej; – zerwanie posadzki parkietowej na sali gimnastycznej; – naprawa drewnianej posadzki sportowej; – ułożenie nowego parkietu dębowego gat. II wraz z listwami przyściennymi; – cyklinowanie i lakierowanie lakierem chemoutwardzalnym posadzki parkietowej; – malowanie kolorowych linii podziału na boiska ( siatkówki i koszykówki); – położenie na kleju wykładziny rulonowej PCV wraz z montażem listew przyściennych; – montaż drewnianych drabinek do ćwiczeń; – wymiana wyłączników oświetlenia sali gimnastycznej – zaplecza, – wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. (Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót, który załączony jest do SIWZ jako dokument pomocniczy dla wykonawców.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji wykonawczej obejmującej: pomocniczo przedmiary robót postępowania oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy dla części nr 1 i części nr 2 postępowania – odpowiednio załącznik nr 1.1. i 1.2. do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach