Przetargi.pl
Remont Sali gimnastycznej w XLVII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
    REGON: 015259640-00073
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Sali gimnastycznej w XLVII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont Sali gimnastycznej i wymiana parkietu na korytarzu pierwszego piętra w budynku szkoły oraz w wytypowanych trzech salach lekcyjnych. Na sali gimnastycznej wymianie podlega instalacja oświetleniowa oraz lampy. Ściany i sufit zostaną przetarte, ubytki naprawione, całość podlega malowaniu. W pomieszczeniu technicznym obok Sali gimnastycznej przełożona zostanie podłoga z klepek. Pomieszczenie to wraz z salą gimnastyczną podlega malowaniu. Na korytarzu i wybranych salach istniejąca klepka zostanie zdemontowana. Pozostałości starego lepiku zostaną usunięte przez frezowanie. Ułożony zostanie nowy parkiet. Na korytarzach parteru i drugiego piętra naprawione będą miejsca najbardziej zużyte. Gabinet Dyrektora Szkoły zostanie odnowiony. Wymienione zostaną drzwi wejściowe do gabinetu, a także wycyklinowana i polakierowana podłoga. W pomieszczeniu administracji wymienione zostaną drzwi PCV na drzwi aluminiowe, przeszklone szkłem bezpiecznym, wyposażone w dwa zamki patentowe. Zmieniona zostanie podłoga z paneli na posadzkę z wykładziny PCV. Całość pomieszczenia odnowiona. 2. Orientacyjny zakres robót: - wykonanie robót rozbiórkowych( m.in. posadzek,) - wykonanie nowych posadzek i ułożenie nowych parkietów oraz wykładziny PCV, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach w wytypowanych pomieszczeniach, - wykonanie malowania pomieszczeń i grzejników w Sali gimnastycznej, - montaż stolarki drzwiowej, - demontaż i montaż urządzeń centralnego ogrzewania, - wymiana części okablowania i osprzętu instalacji elektrycznej 3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z póżn. zm.) Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji). Pracownicy, o których mowa powyżej powinni być osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to: roboty związane m. in .z robotami rozbiórkowymi, tynkarskimi, wykonaniem posadzek, układaniem klepki podłogowej, robotami wykończeniowymi wewnętrznymi( gipsowanie i malowanie), stolarskimi oraz robotami w zakresie instalacji elektrycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach