Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
- Data zamieszczenia: 2017-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
REGON: 015259640-00073 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali gimnastycznej w celu utworzenia nowych miejsc w Przedszkolu Nr 331 przy ul. Szaserów 61A w Warszawie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: - remont stropów (roboty tynkarskie i malarskie) - 82,50 m2, - remont ścian (roboty tynkarskie i malarskie) - 80,76 m2, - remont posadzki korytarza – wymiana wykładziny (antypoślizgowej) - 79,00 m2, - dostawa i montaż ściany przesuwnej (modułowej) - 7,50x3,95m z zabudową toru jezdnego i nośnej belki stalowej np. IPE220 - 29,63 m2, - ułożenie i podłączenie przewodów, montaż gniazd instalacyjnych i łączników, - wymiana instalacji c.o.: a) demontaż istniejącej instalacji c.o.: przewody poziome, piony - 46 mb, gałązki - 20 kpl., zawory - 23 szt., grzejniki 10 szt., b) montaż nowej instalacji c.o.: przewody poziome, piony - 44 mb, gałązki - 18 kpl., zawory – 34 szt., grzejniki - 9 szt. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 9, 10 i 11 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót i STWiOR). Warunki wykonawstwa: a) zgodnie z przedmiarem robót, opisami pozycji kosztorysowych w jednorodnej technologii; b) zgodnie z "Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych" Zeszyty: Roboty ziemne i konstrukcyjne, Roboty wykończeniowe, Zabezpieczenia i izolacje, Roboty instalacyjne (elektryczne) oraz przepisami normatywnymi (PN-EN i PN-B, PN-C). Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 3 pracowników - w tym 1 spawacza (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji) realizujących na terenie budowy następujące czynności: 1) wykonanie robót tynkarskich i malarskich, 2) wykonanie i montaż ściany przesuwnej modułowej, 3) wykonanie obudowy układu jezdnego i parkowania z płyt gipsowo-kartonowych, 4) wymianę drzwi wewnętrznych i regulację stolarki okiennej, 5) wykonanie remontu posadzki, 6) wykonanie remontu instalacji elektrycznej, 7) wymiana instalacji c.o.. Wykonawca każdorazowo do składanych faktur VAT zobowiązany będzie dołączyć pisemne oświadczenie o wykonaniu ww. obowiązku oraz o wypłaceniu zatrudnionym pracownikom należnego wynagrodzenia za pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym okresie realizacji przedmiotu umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie pełnej dokumentacji zatrudnienia, zaś Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją w terminie 3 dni roboczych (Zamawiający może wymagać przedstawienia dokumentów potwierdzających odprowadzenie podatku czy składek ZUS, czy też dowodów wypłat wynagrodzenia). Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający wymaga, aby dokument potwierdzający zatrudnienie zawierał informację o udostępnieniu dokumentacji pracowniczej dotyczącej zatrudnienia Zamawiającemu z uwzględnieniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. Niewywiązanie się Wykonawcy z powyższych obowiązków skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w § 13 ust. 1 pkt 8) umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
Dodano: 2024-07-17 - „Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, w czterech lokalizacjach w Warszawie”,
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Dodano: 2024-07-15 - Remont budynku Świetlicy w Klwowie - przetarg powtórzony
Dodano: 2024-07-12 - Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-07-02 - Roboty budowlane - remont dachu, dostawa i wymiana pokrycia dachowego na budynku CLXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Ostródzkiej 175 w Warszawie dla części B
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (umywalnie i szatnie) łącznie 8 pomieszczeń w budynku w Dzielnicowym Ośrodku Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Dodano: 2024-06-24 - "Remont sali dydaktycznej nr 115 oraz przyległego korytarza w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego"
Dodano: 2024-06-24 - Remont pomieszczeń szkolnych: sali 109, sali 217, sali 305, sali 402, sali 403 oraz przebieralni i holu na IV piętrze w Zespole Szkół Nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego
Dodano: 2024-06-11