Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim, ul. Wyszyńskiego 39

Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Wyszyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4552228, , fax. 0-32 4552228
  • Data zamieszczenia: 2020-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim
    ul. Wyszyńskiego 39
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 0-32 4552228, , fax. 0-32 4552228
    REGON: 72942200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lo2.bip.powiatwodzislawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim, ul. Wyszyńskiego 39
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim, ul. Wyszyńskiego 39”. 2. Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie naprawy parkietu (cyklinowanie, lakierowanie, ewentualne uzupełnienie) 2) skucie i uzupełnienie tynków w 50% ściany i 10% sufity, 3) oczyszczenie belek żelbetowych, 4) malowanie ścian i sufitu farbą lateksową, 5) montaż akustycznych paneli na fragmencie ściany, 6) montaż płyt g-k we wnękach, 7) montaż luster do gimnastyki korekcyjnej i zajęć fitness we wnękach, 8) wymiana stolarki drzwiowej, 9) wykonanie nowych obudów grzejnikowych, 10) demontaż i ponowny montaż słupków do siatkówki i elementów zabezpieczających, 11) wymiana siatki ochronnej na okna, 12) demontaż, renowacja i ponowny montaż istniejących drabinek, 13) montaż nowych koszy do koszykówki, 14) wymiana ręcznego systemu otwierania okien na nowy, 15) wykonanie wykopów przy fundamentach, 16) wykonanie izolacji fundamentów wraz z dociepleniem przy sali gimnastycznej, 17) wykonanie izolacji fundamentów bez docieplenia, 18) wykonanie drenażu opaskowego wokół części budynku, 19) wykonanie opaski z płyt chodnikowych, 20) wymianę punktów świetlnych, 21) wymianę starej instalacji elektrycznej, 22) wymianę instalacji c.o. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – w placówce oświatowej. 3. Zamawiający umożliwi wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na obiekcie w celu zdobycia dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium powinno zostać wniesione na zasadach określonych w SIWZ - Dział I Instrukcja dla Wykonawców, rozdział X "Wadium".
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 7 i 8 rozdziału XII SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach