Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Czernikowie na potrzeby Uczniowskiego Klubu Sportowego Olimpijczyk.

Gmina Czernikowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87640 Czernikowo, ul. Słowackiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 287 50 01 , fax. 54 287 50 01
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernikowo
    ul. Słowackiego 12
    87640 Czernikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 287 50 01, fax. 54 287 50 01
    REGON: 91086676100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Czernikowie na potrzeby Uczniowskiego Klubu Sportowego Olimpijczyk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Czernikowie na potrzeby Uczniowskiego Klubu Sportowego Olimpijczyk. 1. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie prac remontowych sali gimnastycznej, polegających na wymianie istniejącego parkietu na podłogę sportową, wymianie drzwi, wykonaniu prac stolarskich i malarskich, wymianie instalacji c.o. oraz opraw oświetleniowych awaryjnych. W ramach przewidzianych prac należy również wykonać remont magazynu sprzętu sportowego, demontaż płyt azbestowych oraz wywóz i utylizację materiałów pochodzących z rozbiórek oraz uporządkowanie terenu. Projekt ubiega się o dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu pn. Program rozwoju szkolnej infrastruktury sportowej. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: • dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlany, • szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, • wzór umowy, • przedmiar robót - dokument pomocniczy. 3. Prace polegające na usuwaniu eternitowego pokrycia dachowego powinny być wykonane przez Wykonawcę, który spełnia szczegółowe przepisy zawarte w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.). 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 5. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 72 miesiące zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert - Termin gwarancji. Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolic w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót remontowych i budowlano - montażowych, o ile nie są (nie będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę /Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) przedłożenia najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy schematu organizacyjnego budowy, zawierającego skład osobowy tychże pracowników; schemat musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie, b) przedstawienia w ww. terminach dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 3.15., tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy i/lub pisemnych oświadczeń pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę potwierdzających, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagania powyższe zawiera również Wzór umowy – Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach