Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej ogólnodostepnej w Szkole Podstawowej w Pacynie

Gmina Pacyna ogłasza przetarg

  • Adres: 09-541 Pacyna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 285 80 80 , fax. 0-24 285 80 54
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacyna
    ul. Wyzwolenia 7
    09-541 Pacyna, woj. mazowieckie
    tel. 0-24 285 80 80, fax. 0-24 285 80 54
    REGON: 61101581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.pacyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej ogólnodostepnej w Szkole Podstawowej w Pacynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest „ Remont sali gimnastycznej ogólnodostępnej w Szkole Podstawowej w Pacynie”. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje roboty budowlane, w tym: I. Branża budowlana 1. Demontaż drabinek , koszy do koszykówki i osłon okiennych, 2. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych 3. Rozebranie belek i podciągów jako niezależnych konstrukcji przy grubości węższego boku do 30 cm – powiększenie otworów drzwiowych na salę – wybicie istniejących nadproży 4. Otwory w ścianach murowanych – ułożenie nadproży prefabrykowanych 5. Montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych na budowie – montaż nowej stolarki drzwiowej na salę 6. Zeskrobanie, oczyszczenie i zagruntowanie sufitu 7. Zamaskowanie na suficie połączeń żeber listwami 8. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - suchych tynków z gruntowaniem 9. Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo – wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach 10. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lamperii na ścianach 11. Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręczne na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych , gazo i pianobetonów na ścianach 12. Zabudowa drewniana instalacji c.o. na ścianie 13. Ręczne ułożenie tynku mozaikowego z zagruntowaniem 14. Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo – wapiennej bloczkami z betonu komórkowego – zmniejszenie otworów okiennych 15. Obróbki blacharskie blachy powlekanej – montaż parapetów 16. Montaż stalowych osłon nagrzewnic 17. Montaż osłon na okna II. Branża elektryczna 1.Demontaż opraw żarowych blaszanych z kloszem cylindrycznym zawieszanych – demontaż opraw oświetleniowych na Sali 2. Montaż listew ściennych ( korytek instalacyjnych 3. Montaż przewodów kabelkowych w powłoce poliwinitowej 4. Wymiana podtynkowych gniazd tyczkowych 5. Wymiana wyłącznika lub przycisku 1 – bieg podtynkowego w puszce 6.Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle - zamaskowanie kabla elektrycznego na ścianie 7. Montaż lamp typu LED Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w przedmiarze robót stanowiący załącznik do SIWZ III. Branża stolarska Cyklinowanie, lakierowanie podłogi Sali gimnastycznej 1. Cyklinowanie z dwukrotnym szpachlowaniem ( FUGENKIT PROPAR CH1T) - 288 m2 2. Lakierowanie - 1 raz podkład „HARTZLACK - 288 m2 3. Lakierowanie - 3 razy nawierzchnia HARTZLACK SUPER STRONG SPORT - 288 m2 4. Malowanie linii boiskowych lakierem akrylowym – 146 mb IV. Remont połaci dachowej na obiekcie szkolnym o powierzchni 320m2 1. Wymiana pokrycia dachowego z papy na blachę ocynkowana powlekaną ok 320m2 , 2. Demontaż starych części połaci dachowej nienadających się do dalszego użytkowania , 3. Wymiana zużytych łat na nowe o długości 600 mb, 4. Mocowanie blachy ocynkowanej za pomocą śrub do drewnianych podkładów (łat) o grubości 4x6 cm, 5. Ułożenie pod blachą warstwy ocieplenia styropianem twardym o grubości 10 cm na całej powierzchni dachu 6. Wymiana obróbek blacharskich ( obrynnowanie) obiektu - rynny ø 120 o długości 33 mb, - rury spustowe ø120 o długości 25 mb 7. Belka (płatew) drewniana pod górna warstwa blachy o długości 96 mb i grubości 10x10 cm. Łaty z ewentualna różnicą do 20% ilości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45440000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w:- pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy – Urząd Gminy w Pacynie Bank Spółdzielczy Mazowsze w Płocku O/Pacyna nr 78 9042 1084 0680 0143 2000 0010. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy – nie uwzględniając zasad określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 b ustawy – Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 13.Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 2 rozdziału VI SIWZ., 3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z Wykonawców składa dokumenty i oświadczenia których mowa w rozdziale VII pkt 2 przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w rozdziale VII składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdziale VI pkt 2., 4 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej lub braku przynależności o którym mowa w rozdziale VII pkt 3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców., 5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności, braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w rozdziale VII pkt 3 przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia o których mowa w rozdziale VI pkt 7.1 składa odpowiednio Wykonawca, który wskazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdziale VII pkt 7.2 SIWZ. 2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w rozdziale VI pkt 7.2 składa każdy z nich. 3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (umowy konsorcjum) – w terminie pięciu dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach