Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej i łącznika w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Dębickich Saperów przy ul. Grottgera 3 w Dębicy

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Dębickich Saperów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Grottgera 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6812602 , fax. 0-14 6812602
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Dębickich Saperów
    ul. Grottgera 3 3
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 6812602, fax. 0-14 6812602
    REGON: 00127730100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9.debica.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej i łącznika w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 9 im. Dębickich Saperów przy ul. Grottgera 3 w Dębicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych objętych projektem budowlanym tj. wymiana balustrady w sali gimnastycznej, zamurowanie kilku okien w łączniku, wykonanie ścianek działowych i częściowa wymiana stolarki oraz wykonanie robót objętych zgłoszeniem: wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej, wymiana posadzki w sali ćwiczeń korekcyjnych, wymiana posadzki na galerii, malowanie sali gimnastycznej i niezbędne roboty wykończeniowe. Zakres robót do wykonania: -demontaż istniejącej żelbetowej balustrady na galerii, -wykonanie nowej balustrady stalowej z wypełnieniem ze szkła hartowanego, -wymiana kraty stalowej przy schodach i demontaż zbędnej kraty, -wymurowanie ścianki działowej pod schodami na parterze, -montaż ścianki gipsowo-kartonowej przy schodach na piętrze, -wymiana balustrady schodowej w obrębie projektowanych ścianek, -montaż drzwi wewnętrznych w projektowanych ściankach działowych, -wymiana stolarki okiennej w łączniku, -wymiana drzwi zewnętrznych w łączniku i na galerii, -wymiana posadzki na galerii, -wymiana podłogi sportowej w sali gimnastycznej, -dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali gimnastycznej, -malowanie sali gimnastycznej, -wymiana posadzki w sali do ćwiczeń korekcyjnych, -roboty wykończeniowe w niezbędnym zakresie. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie obejmuje: a)dokonanie wizji lokalnej terenu budowy będącego przedmiotem umowy, b)prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, warunkami wykonania i odbiorów oraz aktualnie obowiązującymi polskimi normami, polskim prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, c)wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, d)utrzymanie porządku na terenie objętym pracami w czasie ich realizacji oraz ponoszenie kosztów wywozu nieczystości stałych, e)przywrócenie placu budowy do stanu sprzed rozpoczęcia robót. Wykonawca uporządkuje teren placu budowy usuwając śmieci, gruz, kurz itp. oraz obiekty zaplecza budowy, f)oznakowanie, zabezpieczenie ternu robót. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przedłoży w tym celu stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie (certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności w przypadku wyrobów nie objętych certyfikacją). Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi z materiałów Wykonawcy, które muszą być dopuszczone do obrotu w budownictwie oraz w budynkach przeznaczonych na szkoły. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, przepisami sanitarnymi, BHP, pożarowymi, aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie. Za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną. Ponadto, Wykonawca zabezpieczy i oznakuje a po zakończeniu robót uporządkuje teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zabezpieczy teren robót. Szkody wynikłe z braku zabezpieczeń Wykonawca pokryje na własny koszt. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu końcowego robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty i wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 ze zm. Dz. U. 2008, nr 188, poz. 1155). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przystępujący do wykonania niniejszego zamówienia publicznego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz oferty Wykonawcy, 2.Kosztorys ofertowy Wykonawcy, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu przez Wykonawcę ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 8.Potwierdzoną kopię uprawnień kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, 9.Potwierdzoną kopię zaświadczenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, 10.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty, której przedmiotem jest budowa, przebudowa lub remont budynku o wartości co najmniej 150 000,00 zł, 11.Dokumenty potwierdzające, że roboty wpisane do wykazu wykonanych robót zostały wykonane należycie, 12.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 13.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 14.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia min. 300 000,00 zł., 15.Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom, 16.Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy, 17.Oświadczenie o przedłużeniu rękojmi. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 ze zm. Dz. U. 2008, nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp9.debica.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach