Przetargi.pl
Remont sali balowej w ramach rewaloryzacji zabytkowego obiektu przedszkola nr 9 w Żyrardowie.

Miasto Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8581567 , fax. 046 8553782
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żyrardów
    Plac Jana Pawła II 1 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8581567, fax. 046 8553782
    REGON: 00059289700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali balowej w ramach rewaloryzacji zabytkowego obiektu przedszkola nr 9 w Żyrardowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane i konserwatorskie prowadzone będą we wpisanym do rejestru zabytków budynku Przedszkola nr 9 w Żyrardowie i dotyczyć będą remontu sali balowej, w zakresie: 1) branży budowlanej - wykonanie remontu dachu, prace renowacyjne stolarki drzwio
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; c) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch robót budowlano-konserwatorskich o podobnym, objętym niniejszym zamówieniem, zakresie rzeczowym i technicznym wykonanych na obiektach zabytkowych (powierzchnie, kubatura i zakres znajdują się w dokumentacji technicznej i przedmiarach). Ww warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie a warunków udziału w postępowaniu muszą być: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500000,00 zł. Z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi również wyraźnie wynikać, że Wykonawca posiada ubezpieczenie terenu budowy od wszelkich szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi - od ryzyka budowlanego oraz odpowiedzialności cywilnej. 4) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawcy posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500000,00 PLN. B) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie b warunków udziału w postępowaniu muszą być: 1) Wskazanie: a. osoby, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy wraz z jej uprawnieniami umożliwiających sprawowanie ww. funkcji zgodnie z przepisami prawa Budowlanego oraz rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauracyjnych, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych) nakładającego obowiązek posiadania co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. (załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji), b. osoby, która będzie prowadzić prace konserwatorskie wraz z jej uprawnieniami zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauracyjnych, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych) potwierdzającymi, że może wykonywać prace konserwatorskie w zakresie objętym Program prac konserwatorskich. Osoba ta winna posiadać dyplom ukończenia wyższych studiów zawodowych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w specjalności konserwacja i restauracja malarstwa ściennego, lub mającą dyplom ukończenia wyższych studiów zawodowych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki, które w swym programie miały przedmiot konserwacja i restauracja malarstwa ściennego. c. osób, które kierować będą robotami w branży elektrycznej i sanitarnej wraz z ich uprawnieniami budowlanymi w ww. specjalnościach określonymi przepisami Prawa budowlanego (załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji); 2) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww Izby oraz dowodu dokonania wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. C) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie c warunków udziału w postępowaniu muszą być: 1) Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie c warunków udziału w postępowaniu. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; 2) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. Ocena spełnienia Powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie formuły spełnia-nie spełnia. D) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Kosztorys ofertowy - szczegółowy oraz jednostkowy z podziałem na: o branżę budowlaną (z podziałem na: remont dachu: prace konserwatorskie: roboty w zakresie stolarki: robót tynkarskich, malarskich i okładzinowych ścian; robót tynkarskich, malarskich i okładzinowych sufitów; remontu posadzki); o branżę sanitarną o branżę elektryczną Harmonogram rzeczowo - finansowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach