Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pniewach ogłasza przetarg
- Adres: 62-045 Pniewy, ul. Wolności 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61 2936496 , fax. 0-61 2910555
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pniewach
ul. Wolności 20 20
62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
tel. 0-61 2936496, fax. 0-61 2910555
REGON: 30071719000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Pniewach
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont salek pomocniczych i korytarza przy sali gimnastycznej w Pniewach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakresie przedmiotu zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dwóch salek pomocniczych, w tym wymiana 2 drzwi wewnętrznych, wykorzystywanych do zajęć z wychowania fizycznego oraz odnowienie korytarza wzdłuż sal gimnastycznych poprzez położenie płytek podłogowych - gresowych. Wymaga się udzielenia 24 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia , licząc od dnia odbioru końcowego robót. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz 1655), Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych wart. 24 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz 1655), Oferta Wykonawcy winna być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia ?Wykonawca powinien złożyć dokumenty wymagane w Rozdziale IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (z oświadczeniem o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń)- załącznik nr 3 SIWZ - kosztorys robót i prac przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zamówienia - zwany dalej kosztorysem wykonawcy, wykonany na podstawie specyfikacji technicznej odbioru robót - załącznik nr 1 SIWZ i przedmiaru robót - załącznik nr 2 SIWZ; przedmiar robót i kosztorys wykonawcy są materiałami pomocniczymi, a kosztorys wykonawcy nie podlega ocenie przez Zamawiającego; - dokumenty uprawniające do występowania w obrocie prawnym, aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej (lub uwierzytelniona kopia), - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec właściwego Urzędu Skarbowego (lub uwierzytelniona kopia). - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne (lub uwierzytelniona kopia). - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art..22 ust.1 i art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 SIWZ - projekt umowy - załącznik nr 5 SIWZ, zaakceptowany przez podpisanie i parafowanie każdej ze stron.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pniewy.wlkp.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń w budynku nr 1/5912, WKU Kalisz Plac Św. Józefa 5
Dodano: 2016-07-27 - Malowanie pomieszczeń w budynkach nr: 2, 4, 5, 7, 16, 27 oraz wymiana drzwi wewnętrznych w budynku nr 23 w kompleksie 2321 w m. Jarocin
Dodano: 2016-04-15 - Remont budynku nr 26 w m. Jarocin
Dodano: 2016-04-14 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego
Dodano: 2016-04-14 - Remont sali audytoryjnej z powiązanymi funkcjonalnie przyległymi pomieszczeniami
Dodano: 2016-03-10 - Budynek nr 19 - roboty budowlane (wymiana drzwi, naprawa dachu krytego papą, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń) w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-08-19 - Budynek Nr 11/0925 - roboty budowlane w budynku nr 11 w JW. Powidz
Dodano: 2015-07-29 - Budynek nr 19 - roboty budowlane (wymiana drzwi, naprawa dachu krytego papą, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń) w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-07-15 - Budynki nr 3, 4, 5, 25 - malowanie pomieszczeń w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-06-17 - Opracowanie projektu budowlanego oraz realizacja zadania pn. Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb użytkowników, wykonanie oznakowania oraz aranżacja przestrzeni wokół budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Hejmowskiego 2
Dodano: 2015-06-16