Przetargi.pl
Remont sal wykładowych nr L-239 i L-341 budynku L-28 dla WBMiL

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Wincentego Pola 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 86-51-105 , fax. 017 8651075
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Wincentego Pola 2 2
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 86-51-105, fax. 017 8651075
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal wykładowych nr L-239 i L-341 budynku L-28 dla WBMiL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sal wykładowych w pomieszczeniach nr L-239 i L-341 w budynku L-28, dla potrzeb Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej. Lokalizacja: budynek położony przy Al. Powstańców Warszawy 8 w Rzeszowie. Zakres robót budowlanych w sali wykładowej nr 239 w budynku L - 28 obejmuje m.in.: a) likwidację ościeżnicy drzwiowej wraz z zamurowaniem istniejącego otworu - 1 szt. b) wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitu - ok. 243,29 m2, c) malowanie z gruntowaniem sufitów farbami emulsyjnymi akrylowymi - ok. 128,93 m2, d) wykonanie powierzchni ścian tynkiem strukturalnym np. stiuk wenecki Tikkurila - ok. 114,36 m2, e) malowanie olejne stolarki i elementów metalowych - ok. 20,89 m2, f) montaż elektrycznego wentylatora wyciągowego wraz z kratką wentylacyjną - 2 szt. g) rozebranie posadzki z deszczułek parkietowych, odczyszczenie podłoża, wykonanie wylewki samopoziomującej, ułożenie wykładziny rulonowej PCV Gamrat Rekord 42 - ok. 126,35 m2, h) dostawę i montaż stanowisk audytoryjnych, i) przebudowę podestu wraz z wymianą balustrad. Zakres robót instalacyjnych w sali wykładowej nr 239 obejmuje m.in.: j) demontaż 2 szt. umywalek wraz z podejściami i bateriami oraz montaż 1 kompletu nowej umywalki porcelanowej na szafce z nową baterią umywalkową wraz z podłączeniem. Zakres robót elektrycznych w sali wykładowej nr 239 obejmuje m.in.: k) wymianę przewodów instalacji elektrycznej - ok. 58 mb, l) wykucie gniazd, osadzenie puszek instalacyjnych - 8 szt. m) montaż z podłączeniem gniazd wtykowych jednofazowych podwójnych - 6 szt., oraz włącznika jednobiegunowego - 2 szt. n) dostarczenie i montaż wiszącej podstropowej podstawy pod projektor wraz z instalacją niezbędnego oprzyrządowania, o) wykonanie niezbędnych pomiarów i sporządzenie protokołów poprawności wykonania instalacji elektrycznej w rozbiciu na poszczególne obwody. Zakres robót w sali wykładowej nr 341 jest identyczny jak w sali nr 239, z wyłączeniem podpunktu g) - pozostaje istniejąca wykładzina PCV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22.1 PZP: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.1. Ustawy PZP (oraz złożą w tej sprawie stosowne oświadczenie) 2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia ( potwierdzone w akcie rejestracji działalności gospodarczej lub KRS). 3. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności : a) posiadają środki własne lub posiadają zdolność kredytową potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w wysokości co najmniej 70 tys. zł, b) posiadają ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i będzie to ubezpieczenie kontynuowane przez okres realizacji zamówienia, c) posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) trzech zamówień o łącznej wartości co najmniej 300 tys. zł, podobnych do przedmiotu zamówienia ( remonty w zakresie robót budowlanych), poparte informacjami inwestora o zakresie i wartości wykonanych robót (referencjami), oraz że zostały zrealizowane z należytą starannością i w umówionym terminie. d) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: 1) budowlano- konstrukcyjnej, 2) instalacji sanitarnych, 3) instalacji elektroenergetycznych, w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branży, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganej ilości osób zdolnych do wykonania zamówienia). e) nie znajdują się w trakcie postępowania upadłościowego. f) nie zalegają z uiszczaniem podatków. g) nie zalegają z uiszczaniem składek ZUS. Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty, poprawność złożonych dokumentów oraz terminu i kwoty wniesionego wadium w sposób jednoznaczny : spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP wg wzoru Zamawiającego, 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7. Przykłady realizacji - trzech zamówień o łącznej wartości co najmniej 300 tys. zł, podobnych do przedmiotu zamówienia ( remonty w zakresie robót budowlanych) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Podane przykłady muszą pochodzić z okresu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu. Wymagana forma dokumentów. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę =za zgodność z oryginałem= 8. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych w specjalnościach: 1. budowlano - konstrukcyjnej, 2. instalacji sanitarnych, 3. instalacji elektroenergetycznych, - wg wzoru Zamawiającego. 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie przez wykonawcę środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 70 tys. zł. Wymagana forma dokumentów: oryginał lub czytelna kopia poświadczona =za zgodność z oryginałem= przez wykonawcę. 10. Polisa ubezpieczeniowa (lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie) z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona =za zgodność z oryginałem= przez wykonawcę. 11 Informacja o podwykonawcach (współwykonawcach). 12. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 14.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach