Przetargi.pl
Remont sal lekcyjnych (sala nr 331, 333, 335, 337) w budynku Bielskiej Szkoły Przemysłowej przy ul. Teodora Sixta 20 w Bielsku-Białej

Bielska Szkoła Przemysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Teodora Sixta
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 228 775, , fax. 338 228 775
  • Data zamieszczenia: 2019-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielska Szkoła Przemysłowa
    ul. Teodora Sixta 20
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338 228 775, , fax. 338 228 775
    REGON: 70452259000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bsp.bip.mzo.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal lekcyjnych (sala nr 331, 333, 335, 337) w budynku Bielskiej Szkoły Przemysłowej przy ul. Teodora Sixta 20 w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sal lekcyjnych (sala nr 331, 333, 335, 337) w budynku Bielskiej Szkoły Przemysłowej przy ul. Teodora Sixta 20 w Bielsku-Białej, obejmującego w szczególności: a) roboty budowlane: - demontaże i rozbiórki; - wykucia bruzd, wykonanie przebić; - wykonanie sufitów podwieszonych; - renowacja drzwi; - tynkowanie, gipsowanie i malowanie; - układanie płytek na ścianach i posadzkach; - malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi; - osadzanie kratek wentylacyjnych; - wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami; - zamurowanie otworów drzwiowych; b) roboty elektryczne: - demontaże; - wewnętrzne linie zasilające; - instalację uziemienia i wyrównawczą; - montaż tablic; - instalacja gniazd wtykowych; - instalacja oświetleniowa; - przełożenie odcinków instalacji niskoprądowej; - instalacja komputerowa; c) roboty instalacyjne: - demontaże; - wymiana i wykonanie odcinków rur wodociągowych, kanalizacyjnych, podejść dopływowych itp.; - montaż urządzeń d) wywóz i składowanie odpadów (m.in. gruzu, złomu, śmieci itp.) oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty (składane wraz z ofertą): Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, że Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie innych podmiotów przygotować na druku zgodnym z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do nin. SIWZ (wzór oświadczenia zamieszczony zostanie na stronie internetowej wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wyżej wymienione oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie winno zostać złożone w formie pisemnej przez Wykonawcę, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Oświadczenie nie będzie wymagane jeżeli w nin. postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 3. Wraz z ofertą należy złożyc: 3.1. kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami obejmującymi wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk itp.) oraz cenę ogółem. 3.2. wykaz materiałów i/lub urządzeń zamiennych wraz z dowodami w języku polskim potwierdzającymi ich równoważność do tych przyjętych przez Zamawiającego - w przypadku zastosowania materiałów i/lub urządzeń zamiennych (równoważnych) 3.3. Informacje o podmiotach, na zdolnościach których polega Wykonawca (w trybie art. 22a ustawy Pzp) 3.4. Zobowiązania innych podmiotów wymagane postanowieniami w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 3.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.6. Pełnomocnictwo, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach