Przetargi.pl
Remont sal gimnastycznych wraz z zapleczem i oświetleniem w budynku Szkoły Podstawowej nr 55 w Łodzi przy ul. Mackiewicza 9 i Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi przy ul. Pryncypalnej 74

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90532 Łódź, ul. ks. I. J. Skorupki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
    ul. ks. I. J. Skorupki 21
    90532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal gimnastycznych wraz z zapleczem i oświetleniem w budynku Szkoły Podstawowej nr 55 w Łodzi przy ul. Mackiewicza 9 i Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi przy ul. Pryncypalnej 74
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie sal gimnastycznych wraz z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej nr 55 w Łodzi przy ul. Mackiewicza 9 i Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi przy ul. Pryncypalnej 74. Ogólny zakres robót: roboty tynkarskie, malarskie, wymiana podłóg, stolarki drzwiowej, umywalek, misek ustępowych, dostawa i montaż wyposażenia sali gimnastycznej, magazynu WF oraz szatni, wymiana instalacji oświetlenia wewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych złączone do SIWZ. 3.1 Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: I część pn.: „Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej nr 55 w Łodzi przy ul. Mackiewicza 9”, II część pn.: „Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej nr 109 w Łodzi przy ul. Pryncypalnej 74”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Numeracja z SIWZ. DLA I CZĘŚCI ZMÓWIENIA 9.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy PLN) DLA II CZĘŚCI ZMÓWIENIA 9.2 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysięcy PLN) Wymagania ogólne: 9.3 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 9.3.1 pieniądzu; 9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.3.3 gwarancjach bankowych; 9.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.4 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: DOA-ZP-VIII.271.28.2017 9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 9.6 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 9.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 9.7.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiającym) jest Miasto Łódź – Urząd Miasta Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, 9.7.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 9.7.3 kwotę wadium, 9.7.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 9.7.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach