Przetargi.pl
Remont rowu Pod Rakiem w Olszynach

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6790108 , fax. 014 6790100
  • Data zamieszczenia: 2011-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6790108, fax. 014 6790100
    REGON: 85166097300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont rowu Pod Rakiem w Olszynach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu rowu < Pod Rakiem > w km 0+936÷1+120 w miejscowości Olszyny gm. Wojnicz. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) Roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe - ilość: 0,184 km, b) mechaniczne karczowanie zagajników - ilość: 0,010 ha, c) wykoszenie porostów ręczne ze skarp - ilość: 969 m 2, 2) Roboty ziemne konserwacyjne: a) wykopy wykonywane koparkami z transportem urobku ziemi - ilość 81,96 m3, b) wykopy wykonywane koparkami z rozplantowaniem urobku ziemi - ilość 81,96 m3, c) wykopy ręczne z ręcznym lub mechanicznym rozplantowaniem urobku ziemi - ilość 40,98 m3, d) formowanie i zagęszczanie zasypów - ilość 10,00 m3, e) plantowanie ręczne skarp i dna rowu - ilość 138,60 m2, f) zasypanie wykopów z zagęszczeniem - ilość 9,773 m3, 3) Roboty regulacyjne: a) wykonanie z brzegu podsypek z pospółki pod płyty ażurowe na skarpach gr. 10 cm - ilość 324,00 m2, b) wykonanie z brzegu podsypek z pospółki pod płyty ażurowe w dnie gr. 15 cm - ilość 110,60 m2, c) wykonanie ubezpieczenia skarp płytami ażurowymi typu IOMB o wymiarach: 90 cm x 60 cm x 10 cm i przybiciem kołkami drewnianymi - ilość 342,00 m2, d) wykonanie ubezpieczenia dna płytami ażurowymi typu IOMB o wymiarach: 90 cm x 60 cm x 10 cm - ilość 110,60 m2, e) wykonanie ubezpieczenia dna krawężnikiem betonowym o wymiarach 15 cm x 30 cm, wraz z wykonaniem ław z pospółki, na podsypce piaskowej - ilość 355,00 m, f) wykonanie gurtów betonowych z betonu C8/10, sztuk 10 - ilość 2,7 m3, 4) Remont istniejącej kładki dla pieszych ( 1 szt.): a) wykonanie podpór betonowych - ilość 0,916 m3, b) wykonanie izolacji powierzchni podpór - ilość 0,95 m2, c) kładka z płyty żelbetowej - ilość 4,50 m2, 5) Dobudowa przyczółka betonowego (1 szt.): a) wykonanie fundamentu przyczółka z betonu C8/10 - ilość 0,996 m3, b) wykonanie przyczółka betonowego z betonu C16/20 - ilość 3,278 m3, c) wykonanie izolacji powierzchni przyczółka - ilość 14,442 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 07 października 2011 r. o godz. 09:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, które zostały określone w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: Remont rowu < Pod Rakiem > w Olszynach 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium w innej formie niż pieniądz ( np. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych ) należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 11 - ( Sekretariat ) nie później niż do dnia 07 października 2011 roku do godz. 09:30. UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 9. Brak wniesienia wadium w terminie lub w sposób, który został określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 10. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 8. Polisa, poręczenie, gwarancje lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach