Gmina Jasionówka ogłasza przetarg
- Adres: 19-122 Jasionówka, Rynek 19
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7160021 , fax. 085 7160025
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasionówka
Rynek 19 19
19-122 Jasionówka, woj. podlaskie
tel. 085 7160021, fax. 085 7160025
REGON: 05065933200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasionowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont rolniczej drogi dojazdowej nr 854 położonej we wsi Milewskie gmina Jasionówka, woj. podlaskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - wznowienie punktów geodezyjnych - 8 szt. - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 820 m, - profilowanie i zagęszczanie podłoża - 6150 m?, - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm. z piasku - 5248 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 1 000,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustaw z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 3) spełnią wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VII niniejszej SIWZ metodą spełnia/nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał. Nr 3); 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 5. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) dokumenty zawierające dane o wartości i terminie realizacji oraz potwierdzające należyte wykonanie dotychczasowych robót budowlanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie 2 lata przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); roboty budowlane powinny odpowiadać swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiących przedmiot zamówienia; 2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy budowy) posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach drogowej i instalacyjnej zgodnie z zakresem planowanych do realizacji robót wraz z załączeniem do oferty uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane dokumenty, o których mowa powyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1 i 2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt 1). 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia; 2) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika, ofertę podpisuje pełnomocnik; 3) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy; 4) pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną; 5) wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem; 6) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; 7) termin na jaki została zawarta umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia wydłużony o okres gwarancji i rękojmi; 8) oferta winna zawierać dokumenty określone w rozdziale VII ust. 2 pkt 1) i 2) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 9) przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasionowka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni dróg gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
Dodano: 2015-05-29 - Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej nr 812/1 położonej we wsi Milewskie, gmina Jasionówka , powiat moniecki, województwo podlaskie
Dodano: 2014-05-29 - Przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101560B Poszeszupie - granica Państwa
Dodano: 2014-02-19 - modernizacja drogi w leśnictwie Ławsk w oddz. 306,309, 310.
Dodano: 2013-09-30 - Remont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
Dodano: 2013-09-26 - Przebudowa drogi gminnej Nr 103453B (ul. Polnej) w Suchowoli
Dodano: 2013-04-12 - wykonanie modernizacji drogi leśnej leżącej w oddziałach 267, 268, 255, 256, 252, 253 na terenie leśnictwa Żebry
Dodano: 2012-09-21 - Modernizacja rolniczych dróg dojazdowych w obrębie Chilmony dz. nr 813 i Dubaśno dz. nr 217,218/1, 218/2 w gminie Nowy Dwór; powiat sokólski; województwo podlaskie.
Dodano: 2011-09-15 - Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej nr 92 położonej we wsi Koziniec, gmina Jasionówka , powiat moniecki, województwo podlaskie
Dodano: 2011-08-25 - Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej nr działki 154 we wsi Krzecze i 257 we wsi Wroceń , gmina Goniądz , powiat moniecki, województwo podlaskie
Dodano: 2010-08-19