Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
- Data zamieszczenia: 2019-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Aleja Niepodległości 162
02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
REGON: 15020000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont (rearanżacja) księgarni i pomieszczenia przyległego na parterze budynku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 162 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont (rearanżacja) księgarni i pomieszczenia przyległego na parterze budynku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 162. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 1 – Wytyczne prowadzenia prac, Załącznik Nr 2 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Załącznik Nr 3 – Projekt budowlany, Załącznik Nr 4 – Projekt wykonawczy, Załącznik Nr 5 – Wykaz prac budowlanych, Załącznik Nr 6 – Wykaz prac elektrycznych, Załącznik Nr 7 – Wzór umowy. 3. Nazwy i kody robót wg Wspólnego Słownika Zamówień – CPV: 45400000-1, 45432130-4, 45440000-3. 4. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej w celu poznania charakterystyki robót oraz obiektu. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. 5. Cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia musi być przedstawiona na formularzu ofertowym. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 30-miesięcznej gwarancji jakości od daty odbioru końcowego na roboty budowlane, wbudowane materiały, dostarczone i zamontowane meble i urządzenia wynikające z przedmiotu zamówienia oraz wyraził zgodę aby rękojmia była równa okresowi udzielonej gwarancji. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych i dodatkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7 900,00 zł (słownie: siedem tysięcy dziewięćset złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Formularz oferty zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; 3) Oświadczenia wymienione w Części IV ust. 1 niniejszej SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (lub inne odpowiednie dokumenty) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne odpowiednie dokumenty, wraz z informacją o tych podmiotach zawartą w oświadczeniach, o których mowa w Części IV ust. 1 SIWZ, jeżeli dotyczy. 7) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji i cokołu, remont balkonów wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Bartoszyce przy ul. Wyszyńskiego 9C.
Dodano: 2024-03-25 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu przejść (otworów drzwiowych) pomiędzy budynkami NSA przy ul. Boduena 3/5 i ul. Jasnej 2/4 w Warszawie
Dodano: 2024-03-21 - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana paneli podłogowych wraz z robotami towarzyszącymi w siedzibie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie przy ul. Kasprowicza 1.
Dodano: 2024-02-13 - Roboty remontowe polegające na zabezpieczeniu stropu piwnicznego budynku ITP-PIB O/Warszawa
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku - kontynuacja
Dodano: 2024-01-15 - Dostosowanie budynku do wymagań ochrony ppoż.
Dodano: 2023-12-29 - Remont budynku Świetlicy w Klwowie
Dodano: 2023-12-27 - Wykonanie remontu pomieszczeń w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie przy ul. Henryka Sienkiewicza 3
Dodano: 2023-11-27 - Remont portierni przy ul. Myśliborskiej 53 i wymiana ścianek ustępowych w 2 łazienkach przy ul. Kaczorowej 39, wykonanie wymiany ogrodzenia terenu przy ul. Kazimierza Wóycickiego 15 - dwie części
Dodano: 2023-11-17 - Modernizacja sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Zbuczynie
Dodano: 2023-11-03