Przetargi.pl
Remont (rearanżacja) księgarni i pomieszczenia przyległego na parterze budynku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 162

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Aleja Niepodległości 162
    02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
    REGON: 15020000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont (rearanżacja) księgarni i pomieszczenia przyległego na parterze budynku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 162
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont (rearanżacja) księgarni i pomieszczenia przyległego na parterze budynku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy al. Niepodległości 162. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 1 – Wytyczne prowadzenia prac, Załącznik Nr 2 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Załącznik Nr 3 – Projekt budowlany, Załącznik Nr 4 – Projekt wykonawczy, Załącznik Nr 5 – Wykaz prac budowlanych, Załącznik Nr 6 – Wykaz prac elektrycznych, Załącznik Nr 7 – Wzór umowy. 3. Nazwy i kody robót wg Wspólnego Słownika Zamówień – CPV: 45400000-1, 45432130-4, 45440000-3. 4. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej w celu poznania charakterystyki robót oraz obiektu. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. 5. Cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia musi być przedstawiona na formularzu ofertowym. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 30-miesięcznej gwarancji jakości od daty odbioru końcowego na roboty budowlane, wbudowane materiały, dostarczone i zamontowane meble i urządzenia wynikające z przedmiotu zamówienia oraz wyraził zgodę aby rękojmia była równa okresowi udzielonej gwarancji. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych i dodatkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7 900,00 zł (słownie: siedem tysięcy dziewięćset złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Formularz oferty zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; 3) Oświadczenia wymienione w Części IV ust. 1 niniejszej SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (lub inne odpowiednie dokumenty) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne odpowiednie dokumenty, wraz z informacją o tych podmiotach zawartą w oświadczeniach, o których mowa w Części IV ust. 1 SIWZ, jeżeli dotyczy. 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach