Przetargi.pl
Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn: Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) Części: 2.1. Część I – Zadanie I – Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Krótkiej 4/2, Piastowskiej 6/8 oraz Matejki 24/9 45000000-7 Roboty budowlane 45410000-4 Tynkowanie 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45422100-2 Stolarka drewniana 45442100-8 Roboty malarskie 45454100-5 Odnawianie 45332200-5 Hydraulika 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego Zakres prac obejmuje remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Krótkiej 4/2, Piastowskiej 6/8 oraz Matejki 24/9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 4a do SIWZ) 2.2. Część 2 - Zadanie II - Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Kołłątaja 13/14, Kołłątaja 14/2, Kołłątaja 2/13, Kołłątaja 2/12, Kołłątaja 5/18, Kołłątaja 7/16 oraz Kołłątaja 13/12 45000000-7 Roboty budowlane 45410000-4 Tynkowanie 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45422100-2 Stolarka drewniana 45442100-8 Roboty malarskie 45454100-5 Odnawianie 45332200-5 Hydraulika 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego Zakres prac obejmuje remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Kołłątaja 13/14, Kołłątaja 14/2, Kołłątaja 2/13, Kołłątaja 2/12, Kołłątaja 5/18, Kołłątaja 7/16 oraz Kołłątaja 13/12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2, zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 4b do SIWZ) 2.3. Część 3 - Zadanie III - Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Staszica 7/1 oraz Jagiellońskiej 1/4 45000000-7 Roboty budowlane 45410000-4 Tynkowanie 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45422100-2 Stolarka drewniana 45442100-8 Roboty malarskie 45454100-5 Odnawianie 45332200-5 Hydraulika 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego Zakres prac obejmuje remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Staszica 7/1 oraz Jagiellońskiej 1/4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3, zawierają: - Przedmiar robót (Dodatek nr 4c do SIWZ) 3. Prowadzący postępowanie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy ( Dodatek 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: - dla części 1-ej zamówienia: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), - dla części 2-ej zamówienia: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - dla części 3-ej zamówienia: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016r. , poz 359 ). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: a). przelew na rachunek bankowy Prowadzącego postępowanie (dotyczy pieniężnej formy wniesienia wadium) ING Bank Śląski 15 1050 1214 1000 0010 0156 3541 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert b). wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Prowadzącego postępowanie do kasy dyrekcji MPGKiM Sp. z o. o. ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl. przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00 (przerwa od 8:45 do 9:30) lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). 5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: „Wadium w postępowaniu nr ZP-MPGKiM/7/I/2020 Remont pustostanów znajdujących się w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w odniesieniu do części …....... zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Prowadzącego postępowanie w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Prowadzącemu postępowanie pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Prowadzący postępowanie przechowuje na rachunku bankowym. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzący postępowanie nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, b) Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ, Załącznik nr 1 do Oferty i Dodatek nr 3 do SIWZ, Załącznik nr 2 do Oferty. c) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 3.1. i pkt 3.4. rozdziału V SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, e) Kosztorysy ofertowe (odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c do Oferty), f) dokumenty dotyczące równoważności (jeżeli dotyczy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach