Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60/6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5723018 , fax. 082 5725513
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Lubelska 60/6 60/6
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 082 5723018, fax. 082 5725513
REGON: 11020019400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wlodawa.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 1624L w miejscowości Andrzejów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej 1624L w km 19+104 w miejscowości Andrzejów. Przepust składa się z trzech rur o średnicy 1 500 mm każda. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł do dnia 15.07.2009r do godz.10:00. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być złożone w formie oryginału. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w formie pieniężnej, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 1624L w miejscowości Andrzejów na następujące konto: Bank Spółdzielczy w Parczewie 56 8042 0006 0550 1632 2000 0040.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki ogólne: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający minimalne warunki szczegółowe określone poniżej. Informacje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach stanowiących załączniki do oferty: 1.Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży mostowej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tej specjalności oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót branży mostowej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia - nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy otrzymają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia proszeni są o przesłanie faksem 082/57-25-513 lub pocztą elektroniczną na adres: zdp.wlodawa@wp.pl krótkiej informacji zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienie zawiadamiani będą o zapytaniach i wyjaśnieniach dotyczących SIWZ, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert itp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę na formularzu wg załączonego wzoru. Do oferty należy dołączyć: 1.Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt.1-4 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej Ustawą (załącznik 2). 4.Kosztorys ofertowy (załącznik 1). 5.Wykaz 3 wykonanych zamówień branży mostowej o podobnym charakterze wykonanych w ostatnich 5-ciu latach wraz z referencjami (załącznik 3). 6.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik 4) wraz z kopią uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z kopią aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem). 7.Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy. 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpwlodawa.elbi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa mostu na rzece Wieprz w gm. Milejów
Dodano: 2016-07-22 - Remont obiektów mostowych na terenie RDW Biała Podlaska Zadanie Nr 1: Remont wiaduktu w m. Kukuryki (dr. woj. nr 698 w km 94+839) Zadanie Nr 2: Remont przepustu w m. Komarno (dr. woj. nr 811 w km 25+603) oraz mostów w m. Międzyrzec Podlaski (dr. woj. nr 813 w km 0+936 oraz w km 1+820)
Dodano: 2016-06-30 - Remont przepustu przez rz. Garkę w km 669+406 drogi krajowej nr 12 w m. Stołpie
Dodano: 2016-06-16 - Przebudowa mostu nr JNI 01018261 na rzece Tyśmienica w ciągu drogi powiatowej nr 1246L Świerże - Czemierniki
Dodano: 2016-06-16 - Przebudowa istniejącego obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2116 L przez rzekę Giełczew w miejscowości Gardzienice
Dodano: 2016-04-13 - Przebudowa mostu drogowego o JNI 01028457 w miejscowości Konorzatka w km 21+650 w ciągu drogi powiatowej Nr 1359 L Stanin - Krzywda - Adamów- Krzówka dr. kraj. 48
Dodano: 2016-03-23 - Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1864L Wierzchowiny - Rakołupy - Drewniki - Skierbieszów w m. Kol. Bończa wraz z przebudową dojazdów do mostu
Dodano: 2016-03-22 - Remont obiektów mostowych na terenie RDW Biała Podlaska
Dodano: 2015-09-15 - Remont mostu nad rzeką Siennica w miejscowości Zagroda w km 14+981 drogi wojewódzkiej Nr 843 Chełm-Kraśniczyn-Zamość
Dodano: 2015-08-25 - Wykonanie remontu mostu przez rzekę Gałęzówkę w ciągu drogi wojewódzkiej nr 834 Bełżyce - Niedrzwica Duża - Bychawa - Stara Wieś III, w km 25+728, m. Bychawa
Dodano: 2015-07-10