Przetargi.pl
Remont przegubów nr 42, 53 i 64 Estakady Kwiatkowskiego w Gdyni.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    Al. Zwycięstwa 96/98 96/98
    81-451 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont przegubów nr 42, 53 i 64 Estakady Kwiatkowskiego w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont przegubów nr 42, 53 i 64 Estakady Kwiatkowskiego w Gdyni. A. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) roboty przygotowawcze, b) roboty drogowe, c) roboty mostowe. B. Zakres remontu obejmuje przede wszystkim: 1. rozebranie i demontaż istniejących urządzeń dylatacyjnych w obrębie jezdni, chodników i pasów rozdziału, rozebranie nawierzchni bitumicznej oraz kap chodnikowych w sąsiedztwie dylatacji, 2. rozebranie uszkodzonych części betonowych konstrukcji przegubów - fragmentów wsporników w obrębie dylatacji i w rejonie oparcia łożysk oraz fragmentów konstrukcji przęseł spoczywających na łożyskach; odsłonięte zbrojenie należy oczyścić i uformować do kształtu konstrukcji betonowej w obrębie przegubu, 3. wymiana i uzupełnienie prętów (wycięcie uszkodzonych i wspawanie nowych odcinków prętów) w przypadku stwierdzenia znaczących ubytków korozyjnych stali zbrojeniowej w modernizowanych częściach przegubów, montaż siatek przeciwskurczowych w naprawianych częściach betonowych przegubów, 4. demontaż istniejących łożysk stalowych i przeprowadzenie ich regeneracji (oczyszczenie, ewentualne przetoczenie powierzchni tocznych wałków i płyt górnych i dolnych) oraz ich ponowny montaż, 5. reprofilację i uzupełnienie betonu B 45 w częściach rozkuwanych - zespolenie betonowych części nowych z istniejącymi poprzez zastosowanie warstw szczepnych na powierzchniach łączonych partii betonu, 6. wbudowanie nowych szczelnych, blokowych, stalowych dylatacji palczastych (np. Mageba TENSA?FLEX RC200) o całkowitym zakresie przemieszczeń 200 mm oraz umożliwiających żądany zakres przemieszczeń konstrukcji przy ekstremalnych temperaturach, 7. wbudowanie systemu odwodnienia rynny elastomerowej zbierającej i odprowadzającej wodę ze szczeliny dylatacyjnej - rury spustowe mocowane do wsporników chodnikowych oraz słupów filarów, 8. wbudowanie systemu odwodnienia izolacji z sąsiedztwa dylatacji - system drenażu poprzecznego i podłużnego ułożonego wzdłuż dylatacji oraz wzdłuż osi podłużnej konstrukcji przęseł w wyprofilowanych korytach odprowadzających wody z poziomu izolacji do nowych sączków odwadniających, 9. odbudowa rozebranych fragmentów kap chodnikowych oraz pasów rozdziału, 10. uzupełnienie izolacji poziomej konstrukcji przęsła oraz nawierzchni bitumicznej w sąsiedztwie dylatacji i modernizowanej części przegubów, 11. zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni modernizowanych części przegubów. C. Wymagania dodatkowe wykonania robót remontowych: 1. Podparcie konstrukcji przęseł na podporach tymczasowych - w projekcie budowlano -wykonawczym przyjęto zastosowanie np. stalowych klatek typu PRK 15 posadowionych na żelbetowych płytach drogowych. 2. Wykonawca robót zobowiązany jest opracować i przedstawić do akceptacji projekt przyjętego - ostatecznego wariantu podpór tymczasowych. 3. Zabezpieczenie kabli energetycznych zasilających maszty oświetleniowe. 4. Wyłączenie z eksploatacji na czas prowadzenia robót budowlanych części estakady (wymagane etapowanie robót ze względu na konieczność utrzymania ruchu przynajmniej na jednej jezdni w obu kierunkach), co wymaga wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu. Tymczasowa organizacja ruchu związana będzie ściśle z przyjętą technologią. Dlatego też Wykonawca robót zobowiązany jest między innym do: ? Opracowania, uzgodnienia i przedstawienia do akceptacji projektu technologicznego, ? Uzgodnienia z Zamawiającym (ZDiZ) etapowania robót. Roboty należy podzielić na takie etapy, aby w trakcie wykonywania robót utrzymany był przejazd Estakadą Kwiatkowskiego (dopuszcza się wprowadzenie tymczasowego ruchu dwukierunkowego na jezdni jednokierunkowej). Nie dopuszcza się prowadzenia robót na trzech przegubach jednocześnie. Roboty można prowadzić tylko na jednym etapie. Po zakończeniu robót na danym etapie i przywróceniu jezdni do stanu pierwotnego można przystąpić do prac na etapie następnym, ? Opracowania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych (ściśle powiązanego z projektem technologicznym i etapowaniem robót), ? Wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem (w tym w razie konieczności zmiany cykli sygnalizacji świetlnej) oraz przywrócenia stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót, ? Podparcie wsporników pod pasem rozdziału na podporach tymczasowych wg opracowanego przez Wykonawcę projektu podpór, na całej długości odcinka przejazdu pojazdów z jednej nitki na drugą - wsporniki muszą być podparte na całej długości i szerokości w obrębie wyodrębnionego przejazdu, ? Wykonanie przelotek (przejazdów z jednej jezdni estakady na drugą) polegające w razie konieczności między innymi na rozbiórce barier i kap chodnikowych w pasie rozdziału oraz przywrócenie rozebranych elementów do stanu pierwotnego. D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 1a do siwz; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1b do siwz; c) przedmiar robót- załącznik nr 1c do siwz. D.1 Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. D.2 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. D.3 Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac, pod warunkiem wskazania zakresu prac w ofercie (załącznik nr 4). Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców. D.4. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. D.5 Miejsce wykonywania robót: gmina Gdynia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211216
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 87 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie obiektu mostowego o wartości netto 1.000.000 zł każda, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, b) wykażą: ­ jedną osobę na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności mostowej i przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2001, Nr 5 poz. 42 z późn.zm.). Zamawiający żąda załączenia do oferty kopii uprawnień oraz kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, a także pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 1.500 000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1. mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły [spełnia-nie spełnia], na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w treści formularza OFERTA 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do siwz, 2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączeniem kopii uprawnień oraz kopii aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do siwz, a także przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 1.500 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ww. zakresie. 4. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: 1) Złożyć Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Złożyć Kosztorys ofertowy, wg wzoru Zamawiającego na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 c do siwz . 3) Złożyć Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do siwz wraz ze wskazaniem zakresu prac powierzonych podwykonawcom. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 1 ppkt 1, 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 5 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa wyżej w pkt 5 ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, w przypadku pkt 5 ppkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 5 ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://153.19.91.68/zdiz/estakada

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach