Przetargi.pl
Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów – Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR

Gmina Sarnaki ogłasza przetarg

  • Adres: 08220 Sarnaki, ul. Berka Joselewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 833 599 198 , fax. 833 599 198
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sarnaki
    ul. Berka Joselewicza 3
    08220 Sarnaki, woj. mazowieckie
    tel. 833 599 198, fax. 833 599 198
    REGON: 3023768700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl/Start/34

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów – Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z ,,Remontem, przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów- Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR” przewidziane do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną i warunkami określonymi dla Wykonawcy robót. Zamawiający dokonał poddziału zamówienia na dwie części tj.: CZĘŚĆ I - Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów – Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR w zakresie branży sanitarnej obejmująca m. in.: • demontaż wszystkich elementów istniejącej instalacji wodno- kanalizacyjnej, • demontaż i ponowny montaż grzejników po wykonaniu okładzin na ścianach, • wykonanie wentylacji grawitacyjnej we wszystkich pomieszczeniach poprzez wykonanie kanałów wentylacyjnych przy ścianach zewnętrznych budynku wyprowadzonych ponad dach, każdy kanał dodatkowo wyposażyć należy w obrotową nasadę kominową wspomagającą ciąg kominowy śr. 150 mm. Wszystkie kanały wentylacyjne ponad dachem obudować blachą płaską w kolorze dachu istniejącego, • wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, • przebudowa istniejącej instalacji c.o. (montaż czterech nowych grzejników), • wykonanie instalacji c.w.u. i cyrkulacji. CZĘŚĆ II - Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów – Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR w zakresie branży elektrycznej obejmująca m. in.: • demontaż wszystkich elementów istniejącej instalacji elektrycznej, • wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z WLZ. Remont budynku obejmuje tylko parter budynku który będzie stanowił wydzieloną strefę pożarową. Planowana przebudowa i remont parteru budynku ma na celu wykorzystanie go dla nowej funkcji. Po przebudowie w budynku na parterze znajdować się będą następujące pomieszczenia: pomieszczenie ogólne (sala spotkań-jadalnia), pomieszczenie klubowe, korytarz, pomieszczenie do ćwiczeń / kinezyterapii, pomieszczeni terapii indywidualnej, pokój pielęgniarki, szatnia oraz wiatrołap, pomieszczenie do odpoczynku, łazienki męska oraz damska wraz z natryskami przystosowane dla osób starszych oraz niepełnosprawnych, istniejąca kotłownia gazowa, wydzielona pożarowo klatka schodowa, dwa pomieszczenia magazynowe ściśle związane funkcyjnie z podstawową funkcją budynku. Wykonane zostanie również zaplecze kuchenne tj: zmywalnia, rozdzielnia + aneks kuchenny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: • Na część I zamówienia: 1.000 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100). • Na część II zamówienia: 1.500 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kornicy, Oddział w Sarnakach nr 41 8048 0000 0000 1658 2000 0030 z dopiskiem Wadium – „Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów – Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, b) termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej formie i do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3, albo Wykonawca nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą , Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy; Zamawiający jest obowiązany zwrócić wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 9.6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, oraz gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach