Przetargi.pl
Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe w budynku głównym Ośrodka Edukacji Przyrodniczo - Leśnej oraz remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku gospodarczym na kotłownię na paliwo stałe wraz z budową infrastruktury zewnętrznej w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo - Leśnej w Jeziorach Wysokich, dz. nr 942

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68-300 Lubsko, ul. Emili Plater 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3720400 w. 34 , fax. 068 3720477
  • Data zamieszczenia: 2015-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko
    ul. Emili Plater 15 15
    68-300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 068 3720400 w. 34, fax. 068 3720477
    REGON: 97004016100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe w budynku głównym Ośrodka Edukacji Przyrodniczo - Leśnej oraz remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku gospodarczym na kotłownię na paliwo stałe wraz z budową infrastruktury zewnętrznej w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo - Leśnej w Jeziorach Wysokich, dz. nr 942
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe w budynku głównym Ośrodka Edukacji Przyrodniczo - Leśnej oraz remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku gospodarczym na kotłownię na paliwo stałe wraz z budową infrastruktury zewnętrznej w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo - Leśnej w Jeziorach Wysokich, dz. nr 942. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość prac do wykonania) określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do siwz (zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., nr 0, poz. 1129) oraz przedmiar robót - załącznik nr 2 do siwz, projekt budowlany - załącznik nr 3 do siwz projekt wykonawczy - załącznik nr 4 do siwz; które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 17 000,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., nr 0, poz. 1804,. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. Lubsko nr 63 1020 5460 0000 5002 0042 2105 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium - Remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe w budynku głównym Ośrodka Edukacji Przyrodniczo - Leśnej oraz remont, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku gospodarczym na kotłownię na paliwo stałe wraz z budową infrastruktury zewnętrznej w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo - Leśnej w Jeziorach Wysokich, dz. nr 942. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 6. Z treści gwarancji, poręczenia (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, wyłącznie w chwili uznania tego rachunku bankowego przed terminem składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24, ust. 4 oraz art. 89 ust. 1 pkt 1 Pzp). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie c) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_lubsko/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach