Przetargi.pl
REMONT PRACOWNI RTG

Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego 15
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 014 6300555 , fax. 014 6300555 w. 111
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kwiatkowskiego 15 15
    33-101 Tarnów
    tel. 014 6300555, fax. 014 6300555 w. 111
    REGON: 85166402000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT PRACOWNI RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Pracowni RTG Mościckiego Centrum Medycznego SP ZOZ w Tarnowie: Prace obejmują przebudowę fragmentu ścian działowych, skucie okładzin z płytek ceramicznych, zerwanie wykładzin pcv, wymianę grzejników i pionów w obrębie pomieszczeń oraz instalacji elektrycznej gniazd , łączników i opraw oświetleniowych (wg oddzielnego opracowania). W ramach przebudowy instalacji sanitarnej należy wymienić umywalki na umywalki z półpostumentem , wymianę podejść i baterii oraz wykonać podejścia do nowych misek sedesowych typu COMPAKT. W rejonie drzwi do WC pacjentów (POM.7) należy cały układ pomiarowy wody zamknąć w skrzyni pomiarowej. Rury kanalizacyjne przy ścianie zewnętrznej WC osłonić konstrukcją GK. Osłony radiologiczne wg odrębnego opracowania. Na ścianach i sufitach - gładź gipsowa. Malowanie farbami emulsyjnymi ponad lamperią; lamperie wykonane z farby matowej lub półmatowej. Wykładzina zgrzewalna w wywinięciem na ściany - minimum 10cm. Parapety w formie obłożenia płytkami gresowymi. Płytki fartucha k/umywalki 20x20cm w kolorach pastelowych np. PS Pastel Tubądzin lub Opoczno. Szczegółowy zakres prac w pomieszczeniach zawarty jest w projekcie budowlanym - załącznik Nr 5. Szczegółowy zakres prac branży elektrycznej zawarty jest w projekcie wykonawczym - załącznik Nr 7. Szczegółowy zakres prac osłon radiologicznych zawarty jest w projekcie osłon radiologicznych - załącznik Nr 9. Przedmiary robót budowlanych - załącznik Nr 4 Projekt budowlany - załącznik Nr 5 Przedmiary instalacji elektrycznych - załącznik Nr 6 Projekt wykonawczy (branża elektryczna) - załącznik Nr 7 Projekt budowlany - rysunki - załącznik Nr 8 Projekt osłon radiologicznych - załącznik Nr 9 Harmonogram realizacji remontu poszczególnych pomieszczeń: I etap: pomieszczenia nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 15, demontaż boazerii w korytarzu - 3 tygodnie od daty podpisania umowy. II etap: pomieszczenia 10, 13, 14, 16, 17 - 2 tygodnie od daty podpisania umowy. Prace wysokoakustyczne wykonywane będą w godzinach: od poniedziałku do piątku: 18.00-22.00, w dni wolne od pracy oraz soboty i niedziele 6.00-22.00. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM: 4 500,00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł netto. - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, ( wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. - Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego, że kierownik budowy ma uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcm.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach