Przetargi.pl
Remont pracowni dydaktycznych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szydłowcu na potrzeby szkół specjalnych

Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
    pl. M. Konopnickiej 7 7
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
    REGON: 67022285900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pracowni dydaktycznych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szydłowcu na potrzeby szkół specjalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pracowni dydaktycznych Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szydłowcu na potrzeby szkół specjalnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujące roboty: 1) Zakres robót rozbiórkowych i demontażowych: a) rozbiórka podłogi z kostki drewnianej b) rozbiórka podłoża z betonu o grub. do 15 cm c) rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych (skucie fundamentów maszyn na głębokości 20 cm) d) rozbiórka podłoża z piasku gr. 10 cm e) wykucie otworów w ścianach z cegieł f) wykucie z muru ościeżnic drewnianych g) wykucie z muru nadproży g) demontaż starej instalacji elektrycznej. h) demontaż starego osprzętu elektrycznego i) demontaż starych opraw oświetleniowych j) demontaż grzejników żeliwnych k) demontaż starej instalacji c.o. l) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki 2) Zakres robót budowlanych remontowych g) wykonanie podłoży z piasku h) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych z foli polietylenowej i) wykonanie izolacji termicznych z płyt styropianowych gr. 10 cm j) wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy samopoziomującej k) zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, l) dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą lateksową zmywalną wraz z przygotowaniem powierzchni, m) dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników i innych elementów, n) wykonanie gładzi gipsowej, o) wykonanie warstw samopoziomujących pod wykładziny z tworzyw sztucznych p) wykonanie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych q) wykonanie pokrywy kanału ciepłowniczego z płyty OSB r) montaż ościeżnic drewnianych oraz skrzydeł drzwiowych drewnianych s) wykonanie i montaż osłon grzejnikowych t) montaż nawietrzaków higrosterowanych f) wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo -kartonowych na ruszcie stalowym g) wykonanie nowych nadproży nad drzwiami z dwuteowników stalowych h) wykonanie nowej instalacji c.o. u) dostawa i montaż grzejników v) wykonanie nowej instalacji elektrycznej 3. Opis przedmiotu zamówienia, szczegółowy zakres robót, rozwiązania materiałowe określa przedmiar robót stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA! Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Wzór umowy. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 5 lat (szczegółowe informacje dotyczące gwarancji i rękojmi we wzorze umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wpłacić lub wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3. Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania z ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić włącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 93 1240 5732 1111 0010 1736 3825 Pekao S.A. O/Szydłowiec, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (określony w § 12 pkt 1 siwz) środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 5. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. UWAGA: wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach