Przetargi.pl
Remont powierzchni użytkowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu

Starostwo Powiatowe w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2754648, 2758918 , fax. 024 2754806
  • Data zamieszczenia: 2011-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
    ul. Świętokrzyska 2a 2a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 2754648, 2758918, fax. 024 2754806
    REGON: 61101920000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont powierzchni użytkowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu powierzchni użytkowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu. Zakres prac obejmuje: 1.Dostawę i montaż wykładziny PCV na powierzchni łącznej 703,32 mkw (podłoga + wywinięty cokół), w tym zerwanie starych płytek, frezowanie, szlifowanie, gruntowanie, wylanie masy wyrównującej do 5 mm, szlifowanie wylanej masy, przyklejenie wykładziny na całości w 2 kolorach, wywinięcie cokołu na ścianę 10 cm, spawanie. 2.Cyklinowanie powierzchni 670 mkw, matowienie oraz malowanie lakierem 338,15 mkw, malowanie 700 mb linii boisk. 3.Uzupełnienie parkietu na łącznej powierzchni 0,3 mkw. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót, - opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), - utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 2000 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 20821300082007050053450001 z zaznaczeniem Przetarg na remont LO i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sierpc.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach