Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN ogłasza przetarg
- Adres: 02-093 Warszawa, ul. Pasteura 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5892000, 6598571, 5892266 , fax. 022 8225342
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN
ul. Pasteura 3 3
02-093 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5892000, 6598571, 5892266, fax. 022 8225342
REGON: 00032582500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont posadzek, znak eprawy ZP/06/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont posadzek polegający na ułożeniu gresu na posadzkach parteru oraz na trzech klatkach schodowych w budynku głównym IBD (ok. 648 m?), zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Posadzki muszą być wykonane z wysokiej jakości gresu a na klatce głównej z bardzo wysokiej jakości gresu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454311008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN, przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach poręczeń i gwarancji, należy dołączyć do oferty w osobnym opakowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane i dokumenty stwierdzające przynależność do izby budowlanej wraz z ubezpieczeniem indywidualnym odpowiedzialności cywilnej i musi być wpisany na listę Polskiej Izby Architektów lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42, z późn. zm.) oraz, jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14.02.1995 r. - muszą posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; wykonawca musi zrealizować co najmniej 3 zamówienia dotyczące realizacji robót remontowych w zakres których wchodziło ułożenie płytek podłogowych; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 200 000,- PLN; nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności: wykonawca nie może zalegać z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający oceni spełnienie warunków według formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i informację na temat ich kwalifikacji zawodowych wraz z dokumentami stwierdzającymi, że posiadają wymagane uprawnienia. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga, aby do wykazu wykonawcy załączyli dokumenty potwierdzające, iż te roboty budowlane wykonane zostały należycie. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nencki.gov.pl/przetargi/przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja miejscowości Poręby Nowe - nr ref. GKI 271.6.2014
Dodano: 2014-06-10 - REMONT WEJŚCIA GŁÓWNEGO DO BUDYNKU NR 75 - LABORATORIUM KOMPATYBILNOŚCI ELEKTROMAGNETYCZNEJ WEL
Dodano: 2013-07-25 - Remont budynku administracyjnego Urzędu Gminy Boguty - Pianki
Dodano: 2013-03-15 - Wymiana posadzki w części budynku Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego w Świdrze przy ul. Żurawiej 15
Dodano: 2012-10-26 - ZT3 Gniezno: Wykonanie robót okładzinowych ścian i posadzek z płytek ceramicznych oraz terakotowych w budynku nr 9, zlokalizowanym na terenie Jednostki Wojskowej 4653 w Siemirowicach
Dodano: 2012-07-24 - ROBOTY REMONTOWE W CZĘŚCI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SIERPCU
Dodano: 2012-04-26 - Remont schodów wejściowych i zadaszeń budynków Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
Dodano: 2010-09-28