Przetargi.pl
Remont posadzek w segmencie klas I-III w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach.

Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach ogłasza przetarg

  • Adres: 83032 Pszczółki, ul. Szkolna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 682 94 50, , fax. 0-58 683 91 46
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach
    ul. Szkolna 4
    83032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 0-58 682 94 50, , fax. 0-58 683 91 46
    REGON: 19107639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sppszczolki.intertczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont posadzek w segmencie klas I-III w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont posadzek szkolnych w segmencie klas I-III w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach. Roboty należy wykonać w obiekcie czynnym przy zachowaniu należytej staranności oraz szczególnej ostrożności zwłaszcza w okresie odbywających się zajęć. Kolorystykę posadzek należy uzgodnić z Zamawiającym. Zakres robót obejmuje w szczególności: - skucie posadzek z płytek PCV; - demontaż listew przyściennych, drewnianych; - oczyszczenie i impregnacja podłoża; - wykonanie warstwy wyrównawczej; - ułożenie podłogi z wykładzin elastycznych klejonych i zgrzewanych wraz z cokolikami wywiniętymi na ściany; - naprawa i malowanie ścian po cokołach; - utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki. Roboty należy wykonać w obiekcie czynnym przy zachowaniu należytej staranności oraz szczególnej ostrożności zwłaszcza w okresie odbywających się zajęć. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania remontu posadzek w segmencie administracyjno- żywieniowym oraz segmencie klas IV-VI. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych, wymienionych w punkcie 3.1., z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 1.900,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną