Przetargi.pl
Remont posadzek w przyziemiu (korytarz i szatnie) budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ustce

Szkoła Podstawowa nr 2 w Ustce ogłasza przetarg

  • Adres: 76270 Ustka, ul. Jagiellońska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8145081 w. 39 , fax. 598 145 081
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 2 w Ustce
    ul. Jagiellońska 1
    76270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 8145081 w. 39, fax. 598 145 081
    REGON: 57964900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont posadzek w przyziemiu (korytarz i szatnie) budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ustce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie posadzek w przyziemiu (korytarz i szatnie) budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ustce. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 2.1. zerwanie posadzek lastrykowych z cokolikami, 2.2. zerwanie izolacji termicznej z płyt pilśniowych porowatych, 2.3. zerwanie podłoża z betonu żwirowego, 2.4. usunięcie warstwy gruntu, 2.5. wykonanie podkładu na gruncie z powstałego gruzu lastrykowego i betonowego, 2.6. wykonanie podkładu z pospółki, 2.7. wykonanie podkładu betonu zwykłego, 2.8. wykonanie izolacji z folii poliwinylowej, 2.9. wykonanie izolacji termicznej ze styropianu typu podłoga, 2.10. wykonanie podkładu, 2.11. wykonanie dylatacji obwodowych z pianki, 2.12. wykonanie posadzki z płytek GRES 30 x 30 cm (antypoślizgowość nie mniej niż R12, nasiąkliwość do 0,5%, twardość V, V klasa ścieralności, odporne na zarysowanie gumą) 2.13. wykonanie dylatacji z profili mosiężnych, 2.14. wykonanie cokolików z płytek GRES 12,5 x 20 cm, 2.15. wykonanie spoinowania posadzek, 2.16. wykonanie renowacji studzienek rewizyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące odpowiednio załączniki 8 i 9 do SIWZ oraz pomocniczo przedmiary robot, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 5. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. 6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy, w tym: 8.1. roboty rozbiórkowe, 8.2. wykonanie podłoża pod posadzki, 8.3. wykonanie nowych posadzek, 8.4. renowacje studzienek rewizyjnych o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – Wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45431100-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach