Przetargi.pl
Remont posadzek i ścian, wymiana stolarki drzwiowej oraz przebudowa punktu informacyjnego w Urzędzie Skarbowym w Płońsku

Urząd Skarbowy w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Spółdzielcza 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6623732 , fax. 023 6629300
  • Data zamieszczenia: 2012-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Płońsku
    ul. Spółdzielcza 2 2
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6623732, fax. 023 6629300
    REGON: 13050140200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont posadzek i ścian, wymiana stolarki drzwiowej oraz przebudowa punktu informacyjnego w Urzędzie Skarbowym w Płońsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont posadzek i ścian, wymiana stolarki drzwiowej oraz przebudowa punktu informacyjnego w Urzędzie Skarbowym w Płońsku, w tym w szczególności: 1) Rozebranie istniejącej posadzki i wykonanie nowej z paneli podłogowych oraz dwukrotne malowanie tynków ścian i sufitów, poprzedzone przygotowaniem i myciem w pomieszczeniach nr 17 i 18 na I piętrze budynku; 2) Dwukrotne malowanie tynków ścian i sufitów korytarzy na I i II piętrze budynku, poprzedzone przygotowaniem i myciem; 3) Remont holu wejściowego i korytarza na parterze budynku oraz pierwszego biegu i spocznika na klatce schodowej polegający w szczególności na: przebudowie punktu informacyjnego i pomieszczenia pod schodami wraz z wykonaniem nowej zabudowy i dostawą elementów dekoracyjnych, wymianie stolarki drzwiowej, skuciu istniejącej posadzki i wykonaniu nowej posadzki z płytek granitowych i terakotowych, lakierowaniu istniejących elementów wykończenia, wykonaniu tynków (gładzi) z gipsu szpachlowego, dwukrotnym malowaniu farbami lateksowymi podłoży gipsowych z gruntowaniem, dostawie i montażu blatu na konsolach ze stali kwasoodpornej, wymianie oświetlenia, montażu wycieraczki stalowo-gumowej i modernizacji instalacji elektrycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach Nr 1 - 5 do SIWZ: 1) Załącznik Nr 1 - Projekt remontu i aranżacji holu wejściowego budynku Urzędu Skarbowego w Płońsku, w tym: a) Załącznik Nr 1a - Rzut sufitu z oświetleniem; b) Załącznik Nr 1b - Kolorystyka; c) Załącznik Nr 1c - Rzut podłogi; d) Załącznik Nr 1d - Wyposażenie; e) Załącznik Nr 1e - Szczegóły wykonania; f) Załącznik Nr 1f - Szczegóły - wizualizacja; 2) Załącznik Nr 2 - Kosztorys ofertowy; 3) Załącznik Nr 3 - Książka przedmiarów; 4) Załącznik Nr 4 - Zestawienie materiałów; 5) Załącznik Nr 5 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. 3. Kolorystyka powinna być zgodna z Projektem (załącznik Nr 1 do SIWZ) . Jeżeli kolor lub wzór nie zostały określone w projekcie, tzn. że wymagają uzgodnienia z Zamawiającym na etapie wykonania. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: urządzenie terenu prowadzenia robót budowlanych, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nieremontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenie istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczenie odpowiednich warunków BHP, utrzymanie stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. 5. Zdemontowane witryny aluminiowe oszklone nie są traktowane jako odpad i pozostają u Zamawiającego. 6. Miejsce wykonania: Urząd Skarbowy w Płońsku 09-100 Płońsk, ul. Spółdzielcza 2. 7. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów nie są obligatoryjne dla wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów (równoważnych) pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobu wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, przed złożeniem oferty, możliwa jest wizja lokalna. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej miejsca robót remontowych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USPlonsk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach