Przetargi.pl
Remont pomp zatapialnych Część I: Remont pomp typu PSZ-65, PSZ-125, Część II: Remont pomp typu P-2BA, P-3CC dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomp zatapialnych Część I: Remont pomp typu PSZ-65, PSZ-125, Część II: Remont pomp typu P-2BA, P-3CC dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomp zatapialnych” Część I: „Remont pomp typu PSZ-65, PSZ-125” Część II: „Remont pomp typu P-2BA, P-3CC” 2. Lokalizacja: Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi, Ruch II Pompownie Stacjonarne: • Pompownia „Siemianowice” ul. Wiejska 5, 41-503 Chorzów, • Pompownia „Jan Kanty” ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno • Pompownia „Pstrowski” ul. Szybowa 2, 41-808 Zabrze • Pompownia „Szombierki” ul. Strzelców Bytomskich 127, 41-914 Bytom • Pompownia „Powstańców-Śląskich” ul. Strzelców Bytomskich 127, 41-914 Bytom 3. Zakres rzeczowy (w zakresie Części I i II): Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie remontów pomp zatapialnych zgodnie z załącznikiem nr 1. 3.1.1. Wytyczne remontu pompy Przedstawiona przez Wykonawcę oferta musi obejmować swoim zakresem wykonanie pełnego –– remontu pompy, obejmującego wymianę wszystkich części oraz wykonanie wszystkich czynności przewidzianych do przeprowadzenia remontu zgodnie z zakresem rzeczowym. 3.1.2. Koszt remontu pompy musi uwzględniać wymianę wszystkich części zamiennych oraz wykonanie wszystkich czynności w celu doprowadzenia pompy do znamionowych parametrów pracy. 3.1.3. Dokładny zakres prac zostanie określony po ocenie stanu technicznego pompy. 3.1.4. Przedstawiony zakres prac zostanie ostatecznie zweryfikowany (odpowiednio zmniejszony) podczas komisyjnej weryfikacji zakresu remontu pompy. 3.1.5. Każdorazowo po przeprowadzonej komisyjnej weryfikacji zakresu remontu pompy, zostanie sporządzony protokół weryfikacji określający, które czynności są konieczne do przeprowadzenia remontu w celu doprowadzenia pompy do znamionowych parametrów pracy. 3.1.6. Na podstawie protokołu z komisyjnej weryfikacji oraz cen ujętych w formularzu ofertowym, zostanie zweryfikowany koszt remontu. 3.1.7. Po weryfikacji w warsztacie Wykonawcy, ustaleniu zakresu remontu oraz jego kosztu, przedstawiciel Zamawiającego podpisują protokół weryfikacji, który będzie stanowił postawę do wystawienia zlecenia na remont pompy. 3.1.8. Remonty pomp odbywać się będą na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego. 3.1.9. Remont urządzeń zostanie przeprowadzony przez Wykonawcę w sposób ustalony w DTR poszczególnych typów pomp, w oparciu o posiadaną przez Wykonawcę remontu dokumentację remontową oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 3.1.10. Zamawiający oczekuje, że użyte do remontu części i podzespoły będą fabrycznie nowe. 3.1.11. Zamawiający dopuszcza użycie do naprawy części regenerowanych – z zachowaniem warunków gwarancji jak dla części nowych – dotyczy części takich jak kosze ssawne, korpusy zewnętrzne, kadłuby, tarcze łożyskowe, rotory. 3.1.12. Każdorazowe użycie do remontu części regenerowanych będzie wymagało akceptacji przedstawiciela Zamawiającego ujętej w protokole weryfikacji. 3.1.13. Po wykonanej weryfikacji Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od zlecenia remontu. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wykonane czynności. 3.1.14. W przypadku odstąpienia od zlecenia remontu Wykonawca zwraca Zamawiającemu przedmiot zlecenia w stanie zdemontowanym. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50511000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100), Część II: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach