Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
- Data zamieszczenia: 2018-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Strzelców Bytomskich 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. +48323513364, fax. +48323513369
REGON: 276902504 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont pomp odwadniających dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum“: Część I : Remont pomp typu P, Część II : Remont pomp typu PSZ, Część III : Remont pomp typu OS, Część IV : Remont pompy typu OW - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje : CZĘŚĆ I Remont pomp zatapialnych typu P1BA (szt. 2) Remont pomp zatapialnych typu P2BA (szt. 10) Remont pomp zatapialnych typu P3CC (szt. 1) CZĘŚĆ II Remont pomp zatapialnych szlamowych typu PSZ 50 (szt. 2) CZĘŚĆ III Remont pompy typu OS-200/2 (szt. 1) Remont pompy typu OS-100/4 (szt. 1) CZĘŚĆ IV Remont pompy typu OW-250/5 (szt. 1) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50511100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100) Część II 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) Część III 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) Część IV 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem dokumentu uprawniającego go do prowadzenia działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA” 4. Formularz cenowy – załącznik nr 2.1. – 2.4. do druku „OFERTA”. 5. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do druku „OFERTA”. 7. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 1 – wzór dokumentu. D. Podwykonawcy 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - załącznik nr 4 – wzór dokumentu. Oświadczenia składane przez Wykonawcę składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem z zastrzeżeniem pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisu technicznego, napraw bieżących na stanowiskach pompowych, dostawę części zamiennych i podzespołów dla pomp stacjonarnych typu 25H47/10 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Katowicach KWK „Wieczorek II” w 2021 roku Część 1 - Serwis techniczny, naprawy bieżące na stanowiskach pompowych Część 2 – Dostawa części zamiennych i podze
Dodano: 2021-02-26 - Świadczenie usług serwisu technicznego, napraw bieżących na stanowiskach pompowych, dostawę części zamiennych i podzespołów dla pomp stacjonarnych typu 25H47/10 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Katowicach KWK „Wieczorek II” w 2021 roku Część 1 - Serwis techniczny, naprawy bieżące na stanowiskach pompowych Część 2 – Dostawa części zamiennych i podzespołów
Dodano: 2020-12-23 - „Remont pomp odwadniających: Część I – remont pomp typu P, Część II – remont pomp typu PSZ, Część III – remont pomp typu OS, Część IV – remont pompy typu OW, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum“
Dodano: 2020-05-25 - Świadczenie usług serwisu technicznego, napraw bieżących na stanowiskach pompowych, dostawę części zamiennych, podzespołów oraz wykonanie remontów podstawowych (kapitalnych) pomp stacjonarnych typu 25H47/10 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Katowicach KWK „Wieczorek II” w 2020 roku.
Dodano: 2019-09-12 - Remont pomp zatapialnych typu P1BA – 3 szt. oraz P2BA – 12 szt. dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Makoszowy” w roku 2019.
Dodano: 2019-07-23 - Remont pomp odwadniających typu PSZ dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Śląsk
Dodano: 2018-09-07 - Remont pomp odwadniających dla SRK S.A. Oddział KWK Krupiński Część I - Remont pomp typu OW; Część II - Remont pomp typu OS
Dodano: 2018-08-29 - „Remont pomp odwadniających dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum“: Część III : Remont pomp typu OS, Część IV : Remont pompy typu OW
Dodano: 2018-08-12 - „Remont pomp odwadniających: Część I – Remont pomp typu P, Część II – Remont pomp typu PSZ, Cześć III – Remont pomp typu OS, Cześć IV – Remont pomp typu OW dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK Śląsk
Dodano: 2018-08-10 - Remont pomp odwadniających dla SRK S.A. Oddział KWK Krupiński Część I - Remont pomp typu OW; Część II - Remont pomp typu OS
Dodano: 2018-08-02