Przetargi.pl
Remont pomostu w ramach zadania „Modernizacja pomostu nad Zalewem w Siedlcach”

MIASTO SIEDLCE ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO SIEDLCE
    Skwer Niepodległości 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    REGON: 711581765
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomostu w ramach zadania „Modernizacja pomostu nad Zalewem w Siedlcach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej, drewnianej nawierzchni pomostu kąpielowego przy plaży miejskiej w ramach zadania „Modernizacja pomostu nad Zalewem w Siedlcach” zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 2/64 obręb 146101_0082 w Siedlcach przy ul. Okrężnej oraz dodatkowo zainstalowanie jednostronnej barierki ochronnej i drabinek.I. Zakres zamówienia:1. Demontaż istniejącej nawierzchni z bali drewnianych grubości 2”,2. Demontaż belek z krawędziaków drewnianych mocowanych do stalowej konstrukcji nośnej pomostu,3. Demontaż stalowych, ocynkowanych drabinek umożliwiających wejście na pomost z kąpieliska,4. Montaż drewnianych belek o przekroju 20x20 cm mocowanych do istniejącej konstrukcji stalowej, ocynkowanej z jednoczesnym wyprofilowaniem spadków,5. Montaż nowej nawierzchni z desek drewnianych o wym. 200x15x5 cm,6. Zainstalowanie jednostronnej, drewnianej barierki ochronnej od strony zalewu,7. Montaż nowych drabinek stalowych, ocynkowanych umożliwiających wejście na pomost z kąpieliska,8. Uporządkowanie terenu naruszonego podczas prac remontowych.II. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:1. Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego obszaru Doliny Muchawki w Siedlcach oraz Miejscowym Plan Zagospodarowania Przestrzennego w rejonie ulic: Okrężnej, Wintera i Dzieci Zamojszczyzny w Siedlcach - część A. Teren inwestycji znajduje się poza strefą ochrony konserwatorskiej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie umowy i pomocniczym przedmiarze robót. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiar z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB.3. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań, wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie i utylizacja. III. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest do:1. Wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,2. Przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji),3. Analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt,4. Zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,5. Zapewnienia materiałów o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej; 6. Organizacji placu budowy (w tym ogrodzenia placu budowy, co należy uwzględnić w wycenie) i jego oznakowania, a w razie konieczności opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu w obrębie prowadzonych robót, oraz ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas realizacji robót ( jeżeli dotyczy),7. Zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody, 8. W ciągu 5 dni od daty podpisania umowy sporządzenia i dostarczenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowego uzgodnionego z Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Harmonogram ten podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego,9. Prowadzenia dokumentacji budowy w tym fotograficznej (przed rozpoczęciem, w trakcie realizacji i po jej zakończeniu) i przekazanie jej Zamawiającemu,10. Dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego przed ich wbudowaniem/montażem,11. Uzyskania protokołów prób i przeprowadzenie badań wymaganych odrębnymi przepisami,12. Wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,13. Realizacji zaleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy,14. Uprzątnięcia terenu po robotach i zapleczu budowy, w terminie do 7 dni po zakończeniu robót objętych umową,15. Wykonania i przekazania Zamawiającemu 1 egz. dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej, w tym również instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, karty gwarancyjne, atesty, certyfikaty, aprobaty itp. (jeżeli dotyczy),16. Opracowania instrukcji utrzymania i konserwacji wytworzonych elementów w ramach przedmiotu zamówienia,17. Uwzględnienia w wycenie kosztu zainstalowania niezbędnych mierników i liczników oraz ponoszenia kosztu zużycia energii i wody,18. Pełnej odpowiedzialności za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy,19. Naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej w przypadku uszkodzenia istniejących mediów,20. Przekazania Zamawiającemu wszystkich dokumentów potrzebnych do odbioru końcowego, umożliwiających ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru,21. Utrzymania czystości i porządku w trakcie realizacji oraz po zakończeniu robót budowlanych oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia obiektu zgodnie z planem zagospodarowania działki lub terenu.Pozostałe informacje związane z opisem przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdziale 5 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia28.09.2023 r. do godz. 08.45.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale 17 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu prac związanych z budową/przebudową lub remontem drewnianego mostu/pomostu lub kładki..b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczeniei wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:• osobą mającą pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót, podczas realizacji co najmniej jednego zadania, w zakres którego wchodziła budowa/przebudowa lub remont drewnianego mostu/pomostu lub kładkiInformacje dodatkowe:1) Ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „przebudowie”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót” należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej.2) W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.).2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane są w Rozdziale 12 SWZ.3. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia opisane są w Rozdziale 13 SWZ.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy Pzp może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach