Przetargi.pl
Remont pomieszczenia sali konferencyjnej wraz z korytarzami i fragmentami klatek schodowych zlokalizowanych w piwnicy budynku Starostwa Powiatowego w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6218300, 6218303 , fax. 087 6218339
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6218300, 6218303, fax. 087 6218339
    REGON: 79067567700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczenia sali konferencyjnej wraz z korytarzami i fragmentami klatek schodowych zlokalizowanych w piwnicy budynku Starostwa Powiatowego w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia sali konferencyjnej wraz z korytarzami i fragmentami klatek schodowych zlokalizowanych w piwnicy budynku Starostwa Powiatowego w Ełku przy ul. Piłsudskiego 4. Remont w/w pomieszczeń polega na: 1.Zamurowaniu otworu drzwiowego i otworu okiennego w sali konferencyjnej. 2.Rozebraniu istniejących posadzek z terakoty w sali konferencyjnej i na korytarzach. 3.Wykonaniu ścian działowych jak i elementów dekoracyjnych na ścianach istniejących z płyty g/k na stelażu stalowym. Jako wykończenie powierzchni ścian zastosowanie farb emulsyjnych, tynku mozaikowego i marmuru klasycznego ( wg. wykazu materiałów i wg. części rysunkowej projektu ). 4.Ułożeniu nowych posadzek z płytek kamionkowych GRES w sali konferencyjnej i na korytarzach. 5.Wykonaniu sufitów podwieszanych na konstrukcji stalowej wykonanych z 2 warstw płyt g/k na całej powierzchni. Powierzchnia sufitów wykończona zostanie poprzez szpachlowanie całej powierzchni i pomalowanie farbami emulsyjnymi. 6. Na klatce schodowej ewakuacyjnej w pobliżu wejścia do budynku wymiana powierzchni stopni i podstopnic na płytkę gresową taką samą jak na pozostałej części klatki schodowej. 7.Na drugiej klatce schodowej zlokalizowanej w pobliżu baru wykonanie wykończenia jej powierzchni z zastosowaniem płyt wykonanych z kamienia naturalnego promieniowanego. Dodatkowo wzdłuż biegu wykonanie pochwytu wykonanego z drewna i umocowanego do ściany poprzez kute elementy stalowe. Pochwyt powinien być dostosowany formą do pozostałych elementów balustrad występujących w budynku Starostwa. 8. Wymianie instalacji elektrycznej na nową z wyprowadzeniem punktów zasilających pod projektowane oświetlenie ( wg. schematu elektrycznego oświetlenia ). Jako opraw wyposażenia elektrycznego zastosowanie systemu SISTENA LIFE firmy LEGRAND ( lub innego o równoważnych parametrach ). 9. Renowacji drzwi i okien. 10. Wyposażeniu sali konferencyjnej w meble biurowe zgodnie z Projektem Wnętrza Sali Konferencyjnej i Korytarzy Starostwa Powiatowego w Ełku i przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia robót budowlanych, 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także mają do dyspozycji lub będą mieli odpowiednio wykwalifikowany personel do prowadzenia tego rodzaju robót tj. kierownika robót budowlanych i kierownika robót elektrycznych, 1.3 Posiadający udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie , co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i złożoności, polegających na wykonaniu remontów pomieszczeń z wymianą instalacji elektrycznych, 1.4 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają wolne środki w wysokości min. 20.000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej wysokości, 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę ( Zał. Nr 1 ). A.2) Parafowany projekt umowy (Zał. Nr 2 ). B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (Zał. Nr 3 ). C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.I) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu pkt V ppkt l.3 ( Zał. Nr 4 ), z załączonymi referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych robót. C.2) Informację o personelu kierowniczym ( Zał. Nr 5 ) z kopiami stosownych uprawnień kierownika robót budowlanych i kierownika robót elektrycznych oraz załączonymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby inżynierów tych kierowników. C.3 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób ( personelu kierowniczego ), jeżeli w informacji o której mowa w ppkt. C.l Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.I) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, że Wykonawca posiada wolne środki finansowe w wysokości min. 20.000 PLN lub zdolność kredytową zapewniającą zaciągnięcie kredytu w wymaganej powyżej wysokości lub posiada kredyt obrotowy do wysokości min. 20.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.2) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej w zakresie prowadzenia robót, których dotyczy zamówienie, na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem, a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu, wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania. E. Inne wymagane dokumenty: E.I Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przekazanej dokumentacji technicznej. E.2 W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego załącznika Nr 6. F. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: F.I) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.I), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: l) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. G. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: G.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.l Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę -osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach