Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 00691 Warszawa, ul. Nowogrodzka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
- Data zamieszczenia: 2017-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
ul. Nowogrodzka 43
00691 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
REGON: 1525966300108 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczenia mieszkalnego z przeznaczeniem na potrzeby gospodarcze Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie (znak sprawy ZP- 45/17). - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia mieszkalnego z przeznaczeniem na potrzeby gospodarcze Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt architektoniczno-budowlany remontu pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, wykonany dnia 14 kwietnia 2017r. przez Robert Grudziąż, Ząbki, ul. Piotra Skargi 52a. Autorem opracowania jest arch. Robert Grudziąż. 2) Projekt wykonawczy remontu pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie - instalacje elektryczne, wykonany dnia 28 lutego 2017r. Autorem opracowania jest Jan Szerling. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, wykonaną dnia 14 kwietnia 2017r. przez Robert Grudziąż, Ząbki, ul. Piotra Skargi 52a. Autorem opracowania jest arch. Robert Grudziąż. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych remontu pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie - instalacje elektryczne, wykonaną dnia 28 lutego 2017r. Autorem opracowania jest Michał Szerling. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiar robót, który jest jedynie elementem pomocniczym i nie stanowi podstawy do wyceny oferty. 1) Przedmiar robót adaptacji pomieszczeń lokatorskich z przeznaczeniem na pomieszczenie gospodarcze Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, wykonany dnia 28 marca 2017r. przez Arch-Studio Robert Grudziąż, Ząbki, ul. Piotra Skargi 52a. Autorem opracowania jest arch. Robert Grudziąż. 2) Przedmiar robót remontu pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie, wykonany dnia 28 lutego 2017r. przez Szerling Jan PROel, Radom, ul. Kelles-Krauza 13 lok. U7. Autorem opracowania jest Maciej Szerling. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dane ogólne lokalu: Powierzchnia opracowania ok. 40,0 m2. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: 1. Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe i zabezpieczające, - wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i na klatkę schodową drzwi EI60, - roboty tynkarskie, - roboty malarskie, - lakierowanie ścian lakierem na bazie wody, - roboty glazurnicze, - roboty posadzkarskie (terakota i cokoliki z płytek kamionkowych), - roboty posadzkarskie z wykładzin sztucznych, - montaż rolet antywłamaniowych. 2. Roboty elektryczne: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia, - wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej i oświetlenia, - podłączenie rolet antywłamaniowych, - zamontowanie czujek ruchu z podłączeniem do istniejącego systemu monitoringu, - roboty towarzyszące. 3. Roboty sanitarne: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - montaż umywalki wraz z podłączeniami instalacyjnymi. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 2 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w szczególności prace budowlane (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak imię, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanej umowy o pracę w terminach określonych w ust. 4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
Dodano: 2024-07-17 - „Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, w czterech lokalizacjach w Warszawie”,
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Dodano: 2024-07-15 - Remont budynku Świetlicy w Klwowie - przetarg powtórzony
Dodano: 2024-07-12 - Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-07-02 - Roboty budowlane - remont dachu, dostawa i wymiana pokrycia dachowego na budynku CLXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Ostródzkiej 175 w Warszawie dla części B
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (umywalnie i szatnie) łącznie 8 pomieszczeń w budynku w Dzielnicowym Ośrodku Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Dodano: 2024-06-24 - "Remont sali dydaktycznej nr 115 oraz przyległego korytarza w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego"
Dodano: 2024-06-24 - Remont pomieszczeń szkolnych: sali 109, sali 217, sali 305, sali 402, sali 403 oraz przebieralni i holu na IV piętrze w Zespole Szkół Nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego
Dodano: 2024-06-11 - Termomodernizacja Urzędu Miejskiego w Halinowie
Dodano: 2024-06-10