Powiat Łowicki ogłasza przetarg
- Adres: 99400 Łowicz, ul. Stanisławskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 375 902 , fax. 468 375 015
- Data zamieszczenia: 2018-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
ul. Stanisławskiego 30
99400 Łowicz, woj. łódzkie
tel. 468 375 902, fax. 468 375 015
REGON: 75014776800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łowiczu w ramach projektu pn. „W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łowiczu wraz z budową wyjścia z budynku ze schodami i podjazdem dla niepełnosprawnych w ramach projektu pn. „W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów”. Zakresem zostaną objęte obszary I, II, III i IV w budynku (segmencie) A i obszary V i VI w budynku (segmencie) B. 1.1. Budynek (segment A): 1.1.1. Obszar I - połączenie pomieszczeń Pracowni Fryzjerstwa, sali lekcyjnej i anektowanie części korytarza wraz z przedsionkiem w celu wydzielenia jednej dużej Pracowni Fryzjerstwa, 1.1.2. Obszar II - Remont pomieszczenia ze zmianą przeznaczenia z sali lekcyjnej na Pracownię Organizacji Reklamy, 1.1.3. Obszar III - Remont sanitariatów, 1.1.4. Obszar IV - Wykonanie wyjścia z budynku ze schodami i podjazdem dla niepełnosprawnych, 1.2. Budynek (segment B): 1.2.1. Obszar V - Wydzielenie pomieszczenia - zaplecza z istniejącej Pracowni Gastronomicznej wraz z wykonaniem przejścia z powstałego zaplecza na klatkę schodową, 1.2.2. Obszar VI - Remont pomieszczenia magazynu Pracowni Gastronomicznej znajdującego się w piwnicy budynku. 2. Zakres robót remontowych obejmuje m.in.: 2.1. roboty demontażowe (m.in. stolarka okienna i drzwiowa, inst. elektryczne, inst. sanitarne i wentylacji, hydrant, inst. monitoringu i informatyczna), 2.2. roboty rozbiórkowe (m.in. wyburzenie ścian i otworów w ścianach, powiększenie otworów drzwiowych, rozbiórka podłóg na gruncie, okładzin ściennych i podłogowych, bruzdowanie ścian i przebicia pod instalacje, częściowe skucie tynków, 2.3. roboty budowlane (m.in. wykonanie rdzeni żelbet. i nadproży, uzupełnienie ubytków i tynków w ścianach, zabudowa części otworów, wykonanie ścianek działowych, podłóg na gruncie z warstwami wyrównującymi, obudów z płyt g-k, wykonanie gładzi, budowa podjazdu dla niepełnosprawnych ze schodami i utwardzonym dojściem, 2.4. roboty instalacyjne (m.in. wykonanie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej, instalacji wod-kan i co., klimatyzacji, wentylacji, hydrantu i inst. hydrantowej), 2.5. roboty wykończeniowe i montażowe (m.in. montaż stolarki drzwiowej, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, montaż sufitów podwieszonych, malowanie ścian, sufitów, elementów instalacji co., montaż elementów wyposażenia stałego, kabin ustępowych, systemowych z drzwiami), 2.6. wyposażenie (m.in. przyklejenie fototapet, montaż parapetów, rolet okiennych, montaż zabudowy meblowej, montaż balustrad i poręczy dla niepełnosprawnych). 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty przygotowawcze, - roboty demontażowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty w zakresie nowych posadzek, - roboty związane z osadzeniem stolarki drzwiowej wraz z przygotowaniem otworów, - roboty związane z wykonaniem okładzin ściennych i podłogowych, - roboty w zakresie wykonania elementów suchej zabudowy, - roboty tynkarskie i malarskie wewnątrz pomieszczeń, - roboty instalacyjne (wod.-kan., wentylacji, elektryczne i teleinformatyczne), - roboty w zakresie montażu elementów wyposażenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien zawierać w szczególności następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, przy wykonywaniu zamówienia, - określenie, czy podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje, będzie wykonywał roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych, internetowych baz danych). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania. Powyższe postanowienia dotyczą również Wykonawców mających siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja zespołu pomieszczeń IV piętra na Centrum Badań Reach oraz remont pomieszczeń 12, 12a, 15 i 15a celem powołania i uruchomienia Centrum Badawczo-Rozwojowego BIO-MAS.
Dodano: 2024-07-07 - Adaptacja zespołu pomieszczeń IV piętra na Centrum Badań Reach oraz remont pomieszczeń 12, 12a, 15 i 15a celem powołania i uruchomienia Centrum Badawczo-Rozwojowego BIO-MAS.
Dodano: 2024-07-07 - Remont pomieszczeń budynku internatu ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont z przebudową toalet w budynku Muzeum w Łowiczu
Dodano: 2024-07-04 - Remont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego „Strefa21 – boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2”
Dodano: 2024-07-04 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 105 przy ul. Henryka Sucharskiego 2 w Łodzi.
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym” – etap I
Dodano: 2024-07-03 - Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Działy i Sambórz
Dodano: 2024-07-03 - Dobudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej w budynku Leśnego Ośrodka Szkoleniowego "Nagórzyce" w systemie zaprojektuj i wybuduj – II postępowanie
Dodano: 2024-07-03 - Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grabowie przy ul. Kochanowskiego 2
Dodano: 2024-07-02