Przetargi.pl
"Remont pomieszczeń zabytkowego ratusza w Prochowicach"

Gmina Prochowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-230 Prochowice, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8584342, 76 8584343 , fax. 76 75 38 749
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prochowice
    ul. Rynek 1
    59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8584342, 76 8584343, fax. 76 75 38 749
    REGON: 39064751200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont pomieszczeń zabytkowego ratusza w Prochowicach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, do wykonania w ramach zadania pn. „Remont pomieszczeń zabytkowego ratusza w Prochowicach" zgodnie z przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, w zakresie i na warunkach określonych niniejszą Specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Miejsce realizacji robót: Prochowice, ul. Rynek 1 – budynek Ratusza (nr rejestru zabytków 589/L), budynek użyteczności publicznej – siedziba Urzędu Miasta i Gminy Prochowice, roboty do wykonania wewnątrz budynku bez wyłączenia obiektu Urzędu z użytkowania na czas remontu, z możliwością realizacji robót także w dni wolne od pracy i po godzinach pracy Urzędu. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA: 1) PARTER (korytarz, pokoje nr 8 i nr 10, toaleta WC, w dalszej części ratusza klatkę schodową) : - roboty konstrukcyjno –budowlane: roboty rozbiórkowe, roboty murowe, roboty posadzkowe, okładzinowe i tynkarskie, roboty stolarskie, roboty malarskie; - roboty instalacyjne: wymiana i podłączenie urządzeń sanitarnych , wentylacji i c.o., wymiana i podłączenie urządzeń elektrycznych, roboty pomiarowe instalacji. 2) PIĘTRO I KLATKA SCHODOWA (korytarz, pokoje nr: 16,17,18,19, toaleta WC, pomieszczenie gospodarcze , sala narad nr 20. - roboty konstrukcyjno –budowlane: roboty rozbiórkowe, roboty murowe, roboty posadzkowe, okładzinowe i tynkarskie, roboty stolarskie, roboty malarskie; - roboty instalacyjne: wymiana i podłączenie urządzeń sanitarnych i c.o., wymiana i podłączenie urządzeń elektrycznych, roboty pomiarowe instalacji. OGÓLNY OPIS ZAKRESU REMONTU. 1) Remont korytarza na parterze. W korytarzu na parterze należy wykonać: wymianę posadzek z płytek ceramicznych (nowy układ „KARO”) z wyrównaniem cementowego podłoża a w części korytarza wymianę podłoża, wymianę wycieraczek na obiektowe o konstrukcji aluminiowej, wymianę drzwi wejściowych do: pokojów nr 8, nr 9 , ubikacji i piwnicy, wymianę parapetów okiennych na parapety prefabrykowane, renowację drzwi wejściowych do pok. nr. 1, naprawę tynków, malowanie: krat i stolarki okiennej oraz drzwi wejściowych w elewacji północnej budynku, wymianę grzejników c.o. i gniazd wtyczkowych oraz łączników oświetlenia. 2) Remont w pokojach nr 8 i nr 10 na parterze. W pokojach należy usunąć częściowo okładziny ścian płytami G-K do wysokości 0,95 m i w to miejsce obłożyć ściany płytami cementowymi po uprzednim wykonaniu odgrzybienia odkrytych murów. Ponadto w pokoju nr 10 zostanie przeprowadzona renowacja podłogi z desek (szpachlowanie, szlifowanie, wymiana listew przyściennych i lakierowanie). 3) Remont pomieszczeń WC na parterze i piętrze. Remont ubikacji zostanie zrealizowany w oparciu o opracowane aranżacje. W ubikacji na parterze zostaną rozebrane wszystkie ścianki działowe, wykonany podwieszony sufit z płyt G-K oraz zostanie zamurowane okienko na korytarz. W zakresie remontu dwóch ubikacji na parterze i piętrze należy wykonać: wymianę okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wymianę tynków na parterze i wymianę okładzin ścian płytami G-K na piętrze, wymianę posadzek z płytek ceramicznych (nowy układ „KARO”): z wykonaniem na parterze wymiany betonowego podkładu, izolacji podposadzkowej z folii PCV i cementowej warstwy wyrównawczej a na piętrze z wyrównaniem podłoża i wykonaniem izolacji typu „ w płynie”, wymianę i podłączenie kompletnie wyposażonych urządzeń sanitarnych z podejściami: muszli (nowe muszle wiszące , spłuczki zabudowane) i umywalek (w ubikacji na parterze umywalka wpuszczana w nowy blat kamienny), wymianę i uzupełnienie instalacji rurowej: kanalizacji oraz wody ciepłej i zimnej, wymianę i podłączenie oświetlenia oraz urządzeń elektrycznych (na piętrze demontaż, na parterze demontaż i montaż nowego podgrzewacza wody i wentylatorów wspomagających wentylację grawitacyjną), wymianę i uzupełnienie elektrycznych przewodów zasilających, wymianę grzejników c.o. wyposażonych w głowice termostatyczne. Ponadto w ubikacjach zostaną zmodernizowane instalacje wentylacyjne: grawitacyjne i kanalizacji. Należy wykonać sprawdzenie przewodów wentylacyjnych przez uprawnionego mistrza kominiarskiego. 4) Remont klatki schodowej i korytarza na piętrze. W korytarzu na piętrze i klatce schodowej zostanie wykonana: wymiana posadzki z wykładziny rulonowej, zgrzewanej, w części powierzchni podłogi korytarza wymiana podłoża z desek na podłoże z płyt wiórowych, w części wymiana podłoża z płyt wiórowych. Ponadto w korytarzu należy wymienić część obłożenia powierzchni sufitów płytami G-K, wymieć drzwi wejściowe do ubikacji oraz grzejniki c.o. wyposażone w głowice termostatyczne. 5) Remont w pokojach nr 16 i nr 18 na piętrze. W pokojach należy rozebrać drewnianą boazerię, rozebrać pokrycie płytami G-K wspólnej, drewnianej ściany pomiędzy pokojami, a następnie wykonać obłożenie płytami G-K odsłoniętych części ścian. 6) Remont pomieszczenia gospodarczego. W pomieszczeniu zostanie wymieniona posadzka z okładziny PCV z przygotowaniem istniejącego podłoża, obłożenie płytkami ceramicznymi pasa pomiędzy szafkami kuchennymi, wymiana podgrzewacza wody i baterii zlewozmywakowej. 7) Roboty malarskie i instalacyjne w pomieszczeniach. We wszystkich pomieszczeniach objętych remontem (wg pkt 5.2) należy przygotować pod malowanie i zagruntować tynki oraz okładziny z płyt G-K, przygotowane i zagruntowane powierzchnie pomalować farbami emulsyjnymi. W pomieszczeniach na piętrze należy wymienić gniazda wtyczkowe i włączniki oświetlenia. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera dokumentacja stanowiąca tom III SIWZ w tym: Przedmiar robót, stanowiący zestawienie planowanych robót do wykonania, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Projekt aranżacji pomieszczeń WC (na paterze i piętrze) oraz Projekt budowlany zatwierdzony decyzja pozwolenia na budowę. W przypadku nieścisłości lub rozbieżności w zapisach między poszczególnymi dokumentami przyjmuje się hierarchię ważności w kolejności dokumentacji jak wyżej. Zestawieniem planowanych robót do wykonania w ramach zamówienia jest Przedmiar robót, sporządzony przez Zamawiającego. Przedmiar robót jest podstawą do obliczenia ceny oferty, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia kosztorysowego. W stosunku do robót przewidzianych w Przedmiarze robót, Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z wykonywania niektórych robót (roboty zaniechane) i możliwość wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej w sposób zapewniający należyte i terminowe wykonanie całości robót, gwarantując przy tym warunki umożliwiające ciągłość funkcjonowania Urzędu oraz bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających w budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000 PLN słownie: dwa tysiące.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią wypełniony i podpisany formularz Oferty wraz z Kosztorysem ofertowym. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenia o których mowa w pkt 9.2 SIWZ - wg formularza „B” i „C”; 2) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2017 poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Dowód wniesienia wadium: dowód wpłaty lub gwarancja wadialna/poręczenie jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Oryginał gwarancji / poręczenia - do złożenia zgodne z pkt 17.5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach