Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Wydziałów Zamiejscowych KGP - budynek NR 1 KWP zs. w Radomiu, piętro VII i IX - Nr sprawy 74/13

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Wydziałów Zamiejscowych KGP - budynek NR 1 KWP zs. w Radomiu, piętro VII i IX - Nr sprawy 74/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń Wydziałów Zamiejscowych KGP - budynek Nr 1 KWP zs. w Radomiu, piętro VII i IX w zakresie robót budowlanych sklasyfikowanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych: Klasa 45.11. - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, obejmująca: Roboty rozbiórkowe - CPV- 45111300 - 1 Roboty w zakresie usuwania gruzu - CPV- 45111220 - 6 Klasa 45.41. - Tynkowanie, obejmująca: Tynkowanie ( okładziny z płyt gips. karton.) - CPV- 45410000 - 4 Klasa 45.43. - Roboty związane z wykładaniem podłóg i ścian, obejmująca: Kładzenie wykładzin elastycznych - CPV - 45532111 - 5 Klasa 45.42. - Zakładanie stolarki budowlanej, obejmująca: Instalowanie drzwi - CPV- 45421100 - 5 Klasa45.44. - Roboty malarskie i szklarskie, obejmująca: Roboty malarskie - CPV- 45442100 - 8 Klasa 45.31 - Roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu Roboty w zakresie instalacji elektrycznych - CPV- 45310000 - 3 Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Nr 1 i Nr 2 - stanowi (załącznik nr 1 do siwz) oraz przedmiary robót - stanowi (załącznik nr 2 do siwz). OPIS TECHNICZNY Podstawa opracowania zlecenie Inwestora obowiązujące normy i przepisy. Zakres robót remontowych wymiana stolarki drzwiowej, wymiana posadzek, uzupełnienie tynków wewn. kat.III, gruntowanie podłoży , wykonanie tynków z gipsu szpachlowego na ścianach i sufitach pomieszczeń, wykonanie ścianek działowych gipsowo- kartonowych, malowanie ścian i sufitów farbą lateksową, malowanie lamperii technologią natrysku kroplowego malowanie farbą olejna grzejników i rur c.o, demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych , ułożenie instalacji elektrycznej, montaż gniazd i wyłączników elektrycznych, montaż sieci LAN. Opis obiektu Obiekt użyteczności publicznej, o przeznaczeniu biurowym, mający 10 kondygnacji naziemnych, w całości podpiwniczony. Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi 9010m2. Konstrukcja obiektu szkieletowa z prefabrykatów. Stropy kanałowe prefabrykowane. Obiekt wyposażony w następujące instalacje: wodno- kanalizacyjną, c.o, elektryczną, teletechniczną i p.poż. Szczegółowy opis robót z uwzględnieniem ilości robót, obmiarem, rodzajem materiałów ujęty jest w przedmiarze robót i S S T W i O R B (stanowiące załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do siwz). Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zakresem opisanym w przedmiarze robót. UWAGI OGÓLNE Wszystkie materiały, produkty i technologie budowlane użyte do realizacji inwestycji musza posiadać aktualne atesty i aprobaty techniczne ITB, PZH lub innej upoważnionej instytucji dopuszczające je do zastosowania w obiektach budowlanych. Roboty budowlane i rzemieślnicze należy wykonać zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy, zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i normami pod nadzorem osób uprawnionych. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, przygotowania obiektu budowlanego i wymaganych dokumentów odbiorowych, Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie kompletu dokumentów odbiorowych Zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie, zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego, zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac, skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielami Zamawiającego tj. inspektorami nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. Uwaga! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 5 lat (60 miesięcy) gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. URZĄDZENIA I MATERIAŁY RÓWNOWAŻNE Urządzenia i materiały równoważne - jeśli gdziekolwiek w siwz i w załącznikach przedmiotu zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów , to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacjach technicznych Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta materiału i precyzyjnego określenia parametrów . Zgodnie z zapisami art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego , jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiająca nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach