Przetargi.pl
Remont pomieszczeń wraz z robotami instalacyjnymi w KPP Lubań, ul. Sikorskiego 4

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń wraz z robotami instalacyjnymi w KPP Lubań, ul. Sikorskiego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.2.1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE: Roboty wewnętrzne : - rozbiórka pokrycia dachu - rozbiórka ścianek działowych murowanych - wykucie nowych otworów drzwiowych - demontaż ścianek z GK - demontaż stolarki drzwiowej - rozbiórka podłóg z wykładzin pcv - rozbiórka wykładzin ściennych i podłogowych ceramicznych - demontaż urządzeń sanitarnych - demontaż rur i grzejników - demontaż osprzętu elektrycznego 1.2.2. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE Zakres prac przewidzianych do realizacji: - wykonanie ścianek działowych z płyt GK z wypełnieniem wełną mineralną, - demontaż starych i montaż nowych drzwi drewnianych oklejanych - montaż nowych ścianek aluminiowych z systemem kontroli dostępu - przybicie na podłogach płyt OSB, - ułożenie wykładziny PCV z wywinięciem na ściany na wys. 10 cm cokołów - wykonanie nowych tynków wewnętrznych kat. III ścian, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach - wykonanie licowania ścian sanitariatów okładziną z płytek ceramicznych matowych, - wykonanie malowania ścian farbą odporną na zmywanie w kolorach pastelowych, - wykonanie nowych posadzek płytek gresowych antypoślizgowych, - cyklinowanie i lakierowanie parkietu - wykonanie izolacji przeciwwodnych w pomieszczeniach sanitariatów, - montaż samozamykaczy, - wykucie bruzd, zaprawianie, zamurowanie po wykonaniu instalacji, - montaż suszarek elektrycznych do rąk, podajników na papier toaletowy, podajników na mydło w pomieszczeniach sanitariatów, - montaż rolet materiałowych z materiałów niepalnych z atestem w kolorze z podstawowej palety barw do uzgodnienia z użytkownikiem, - wykonanie boksu dla zatrzymanych (tygrysówki) w postaci wydzielonego pomieszczenia z prętów stalowych 1.2.3. ROBOTY ELEKTRYCZNE: Zakres robót elektrycznych obejmuje wykonanie: - montaż instalacji gniazd wtyczkowych w pomieszczeniach w pomieszczeniach biurowych - montaż instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach biurowych - montaż kompletnego osprzętu elektrycznego: gniazd wtykowych, łączników, opraw oświetleniowych, - wykonanie kompletnej instalacji kontroli dostępu w czterech nowych ściankach aluminiowych - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych po wykonaniu montażu wymienionych powyżej instalacji Wykonawca sporządzi badania i pomiary wszystkich zamontowanych instalacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 1.2.4. ROBOTY INSTALACYJNE SANITARNE: W zakres robót instalacyjnych sanitarnych wchodzi wykonanie trzech nowych węzłów sanitarnych, w tym jednego dla osób niepełnosprawnych oraz wymianę rur (pionów, poziomów, podejść) i grzejników w całym obiekcie: - montaż umywalek ceramicznych w tym jednej dla osób niepełnosprawnych - montaż brodzika natryskowego z tworzywa sztucznego, akrylowego, w komplecie z dopasowaną kabiną ze szkła hartowanego o gr. min. 6mm z atestem, szkło szronione, kabina zamykana uszczelką magnetyczną, mosiężne, chromowane uchwyty, profile ze stopu aluminium w kolorze chrom, - montaż baterii umywalkowych, natryskowych, - montaż urządzeń sanitarnych wc w tym jednego dla osób niepełnosprawnych -wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania (rur oraz grzejników) - wymiana rur wod-kan, 1.2.5. PRACE PORZĄDKOWE: - wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku. 1.3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiają załączone przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 22 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach