Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKU NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W ŚWIDWINIE

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    ul. Połczyńska 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH BUDYNKU NR 12 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W ŚWIDWINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie remontu pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 12 w kompleksie wojskowym w Świdwinie. Zakres robót obejmuje: -Roboty stolarskie, -Roboty murarskie, -Roboty posadzkowe, -Roboty tynkarskie, -Pokrywanie podłóg i ścian, -Roboty malarskie, -Roboty nawierzchniowe, -Roboty obejmują m.in. wykonanie sufitów napinanych, -Roboty elektryczne obejmują remont instalacji elektrycznej, gniazd ogólnego użytku, gniazd teleinformatycznych i zasilania gwarantowanego instalacji oświetleniowej, awaryjnej i ewakuacyjnej. - Roboty sanitarne obejmują remont instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania, - Roboty instalacyjne obejmują również remont, montaż instalacji wentylacji mechanicznej i hybrydowej, -Wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, -Roboty towarzyszące i prace tymczasowe. 2.Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia i kolejność wykonywania prac, w tym roboty towarzyszące i prace tymczasowe określają załączniki do SIWZ, które stanowią jej integralną część: dokumentacja techniczna: STWiORB, Przedmiary robót,Projekty budowlane, Wyniki obliczeń, Rysunki - wymienione w rozdziale 21 SIWZ. 3.Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumentacji technicznej wskazanej w pkt. 4 SIWZ,w szczególności: a)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Nr 9/2017 (STWiORB) – Roboty ogólnobudowlane – załącznik 7 do SIWZ; b)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – Remont instalacji elektrycznej – załącznik 9 do SIWZ; c)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Instalacji Sanitarnych Wewnętrznych – załącznik 12 do SIWZ; d)Projekt budowlany – Remont instalacji elektrycznej w budynku nr 12 – załącznik nr 10 do SIWZ e)Projekt budowlany - Remontu instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz ogrzewania w budynku nr 12 kompleks 1964 na terenie JW. 3294 w Świdwinie ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin - ETAP II – załącznik nr 13 do SIWZ f)Projekt budowlany - Remontu instalacji wentylacji mechanicznej i hybrydowej dla wybranych pomieszczeń w budynku nr 12 kompleks 1964 na terenie JW. 3294 w Świdwinie ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin - ETAP II – załącznik nr 17 do SIWZ; g)Wyniki obliczeń (zał. nr 15 i 16); h)Rysunki. 4.Wykonawca winien uwzględnić w ofercie cenowej środki pozyskane ze sprzedaży odpadów w tym również i złomu stalowego – ofertę cenową należy pomniejszyć o wartość uzyskana ze sprzedaży odpadów i złomu. 5. Terenem budowy jest obiekt budowlany usytuowany na terenie zamkniętym,w kompleksie wojskowym przy ulicy Połczyńskiej 32 w ŚWIDWINIE 6.Roboty budowlane – mogą być prowadzone tylko w dni robocze, w tym: od poniedziałku do czwartku od godz. 7:00 do godz. 15:00, w piątki od 7:00 do 13:00 , w soboty i niedziele roboty nie mogą być prowadzone. Istnieje możliwość pracy w dni świąteczne i soboty w godzinach ponadnormatywnych po uzyskaniu zgody Dowódcy 21 BLT w Świdwinie. 7.Inwestor przekaże protokolarnie teren budowy Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy 8. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) 9.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad i usterek przez Strony, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót 10.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.) osoby bezpośrednio wykonujące roboty budowlane określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), tj. kierowników robót). 11. Zamawiający, przewiduje zwołanie zebrania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu w terminie określonym w SIWZ (rozdział 3, pkt. 12)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14.000,00 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 3.Wadium można wnieść w formie:pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP zgodnie z pkt. 4 w rozdziale 8 SIWZ. 5.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 7.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach