Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Warsztatów Terapii Zajęciowej Etap I – Wronki, ul. Powstańców Wlkp. 23, gminy Wronki

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
    REGON: 52696600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Warsztatów Terapii Zajęciowej Etap I – Wronki, ul. Powstańców Wlkp. 23, gminy Wronki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń Warsztatów Terapii Zajęciowej, w tym m. in.: 1) wykucie z muru drzwi wewnętrznych, 2) rozebranie ścianek z cegły, 3) ułożenie nadproży, 4) demontaż mebli, 5) położenie rurociągów z.w. i c.w.u. 6) montaż grzejników c.o., 7) wymianę instalacji elektrycznej, 8) wykonanie instalacji elektrycznej, 9) montaż opraw oświetleniowych, 10) montaż osprzętu elektrycznego, 11) wykonanie ścianek działowych, 12) licowanie ścian płytkami, 13) izolację powierzchni pionowych i poziomych, 14) malowanie powierzchni wewnętrznych, 15) położenie wykładzin podłogowych (PCV, gres) 16) montaż wyposażenia pomieszczeń, 17) montaż armatury łazienkowej, 18) wywóz odpadów, gruzu. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w załącznikach do SIWZ, tj. przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektach budowlanych. Zakres projektów realizowany będzie zgodnie z przedmiarami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Do oferty wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2) kosztorysy ofertowe (3 sztuki) - sporządzone w oparciu o przedmiary Zamawiającego, stanowiące załączniki nr 9a, 9b, 9c do SIWZ. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o przedmiary robót Zamawiającego – zgodne w zakresie przedmiotów robót. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z przedmiarów robót załączonego(ych) do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych przedmiarach robót (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. Kwoty wynikające z 3 sztuk kosztorysów ofertowych (załączniki nr 9a, 9b, 9c do SIWZ) należy podsumować i wyszczególnić w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) w tabeli pod nazwą zbiorcze zestawienie kosztów. 3) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach