Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1 w ramach poprawy dostępu dla dzieci z niepełnosprawnością.

Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Bandurskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 262 206, , fax. 322 262 206
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie
    Bandurskiego 1
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 322 262 206, , fax. 322 262 206
    REGON: 72675400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3mikolow.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1 w ramach poprawy dostępu dla dzieci z niepełnosprawnością.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: a) Rozebranie murów, ścianek z cegły, ścianek stalowych szklonych, wykładziny ściennej z płytek, tynków i posadzki z płytek na zaprawie cementowej, posadzki z płytek pcv, stolarki drzwiowej b) Zeskrobanie i mycie ścian z starych powłok malarskich c) Gruntowanie ścian , sufitów i posadzek preparatami wzmacniającymi d) Uzupeł. tynków wewn. kat. III, zaprawą cem. Wap. i wykonanie gładzi gipsowych e) Montaż stolarki drzwiowej akustycznej dB42 f) Wykonanie posadzki cementowej g) Gruntowanie podłoży posadzkowych cementowych h) Wykonanie wylewek wygładzających pod wykładziny pcv i) Montaż wykładziny pcv heterogenicznej rr min 2,0mm i warstwy ścieralnej min 0,8mm z wywinięciem cokołów na ściany j) Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi starych tynków wewnętrznych po uprzednim zagruntowaniu k) Montaż belki stalowej o profilu zamkniętym 100x100x5 o długości 4,35m z dwoma zawiesiami na 75 kg l) Montaż wentylatorków łazienkowych m) Montaż listew progowych aluminiowych n) Montaż obudów grzejników ażurowo o) Montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego p) Montaż umywalek dla niepełnosprawnych q) Montaż ubikacji dla niepełnosprawnych r) Sprawdzenie i pomiar istniejącej instalacji elektrycznej pod względem przeciwporażeniowym, stanu izolacji dopuszczającymi do dalszej bezpiecznej eksploatacji oraz opracowanie właściwych protokołów z pomiarów. 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. 3. Podstawowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót stanowiącym załącznik 7 do SIWZ. 4. Ceny zakupu pozostałych materiałów nie występujących w ofercie wyliczane będą w wysokości do średnich cen z kosztami zakupu opublikowanych w zeszytach Sekocenbudu z kwartału w którym prace były wykonane, a w przypadku ich braku inspektor może żądać wglądu do faktur zakupu materiału lub urządzenia. 5. Rozliczenie robót będzie następować kosztorysem powykonawczym w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione w ofercie przetargowej przyjmując ceny jednostkowe z oferty, a w przypadku ich braku przyjmując nakłady KNR, KNP, KNNR, KSNR w oparciu o składniki cenotwórcze z oferty, a ceny materiałów wg średnich cen Sekocenbud za dany kwartał lub kalkulacji indywidualnej zatwierdzonych przez inspektora nadzoru. 6. Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 7. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 8. Na zastosowane urządzenia wykonawca udziela gwarancji w zakresie i okresie równym do gwarancji producenta urządzenia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu instrukcje obsługi, kartę gwarancyjną, książkę serwisową, oraz wszelkie inne dokumenty konieczne do użytkowania przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne sprzętu i urządzeń będących przedmiotem umowy. 9. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić co najmniej dwuletniej gwarancji 10. W czasie realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. 11. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, opublikowanymi normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy a w szczególności spełnia wymagania dotyczące bezpieczeństwa zgodnie Dyrektywą Niskonapięciową 2006/95/WE oraz Dyrektywą o Kompatybilności Elektromagnetycznej 2004/108/W, znak CE umieszczony na produkcie 12. Wykonawca zapewni na czas trwania prac objętych przedmiotem zamówienia kierownictwo posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane oraz wykwalifikowaną kadrę robotniczą. 13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 14. Wykonawca jest zobowiązany, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z zapisami umowy §12 oraz kopie uprawnień technicznych. 15. Miejsce wykonywania robót budowlanych: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W momencie składania ofert żaden wykonawca nie jest w stanie złożyć takiego oświadczenia, ponieważ nie zna listy wykonawców, którzy oferty złożyli. Z tego względu oświadczenie o grupie kapitałowej złożone wraz z ofertą nie zwalnia wykonawcy od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach