Urząd Gminy Janów ogłasza przetarg
- Adres: 16-130 Janów, ul. Parkowa 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7216288 , fax. 085 7216095
- Data zamieszczenia: 2013-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Janów
ul. Parkowa 3 3
16-130 Janów, woj. podlaskie
tel. 085 7216288, fax. 085 7216095
REGON: 00053417300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: janow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Rudawce, Gmina Janów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Rudawce, Gmina Janów. Zakres wykonywanych prac: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana posadzek - roboty malarski - elewacja - roboty sanitarne - roboty elektryczne ( wymiana opraw i osprzętu) - roboty sanitarne (wymiana umywalek, baterii i ustępu) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), zwanej dalej Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) . 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Sokółka, Oddział Janów nr 10 8093 0000 0028 3982 2000 0010 z dopiskiem Wadium na remont pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Rudawce, Gmina Janów. Wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. 24.05.2013 roku do godz. 1100. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w ust. 1 oryginał dokumentu wadium musi być dołączony do oferty. Oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Złożone poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 u Pzp, a ich beneficjentem musi być Urząd Gminy w Janowie. 4. Zamawiający postuluje dołączenie do oferty w sposób trwały potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii dowodów wpłaty wadium, o którym mowa w ust.2 zdanie 1, lub kopii dokumentów, których mowa w ust. 3 zdanie 1. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3ustawy ,nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.janow.wrotapodlasia.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka 34 szt. kontenerów gospodarczych przy ul. Pułaskiego 24E z ponownym montażem 16 szt. na podbudowie betonowej przy ul. Wawrzyńca Gałaja 23 oraz rozbiórka zespołu murowanych pomieszczeń gospodarczych przy ul. Wawrzyńca Gałaja 23 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka ogrodzenia betonowego przy Szkole Podstawowej nr 9
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa ulicy Stawowej w Łomży
Dodano: 2016-07-21 - Rozbiórka budynku handlowego nr ewid. 939 posadowionego na działce nr 1270/5 przy ul. Waryńskiego w Białymstoku - część VIII
Dodano: 2016-07-14 - Rozebranie wiat przy Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach, przy ul. Sejneńskiej 33
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa ulicy Studenckiej w Łomży
Dodano: 2016-06-30 - Rozbiórka garażu przy ul. Drewnianej oraz rozbiórka zabudowań gospodarczych przy ul. Koszykowej 1 w Białymstoku - część VII
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy części budynku dydaktycznego Wydziału Mechanicznego cz. A, znajdującego się przy ul. Wiejskiej w Białymstoku- DO-120.362/74/16
Dodano: 2016-06-27 - Rozebranie wiat przy Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach, przy ul. Sejneńskiej 33
Dodano: 2016-06-13 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1127B Wiżajny - Smolniki - Sidory w km 12+318 - 12+846; 13+361 - 13+860
Dodano: 2016-06-06