Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61875 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 618 543 988
  • Data zamieszczenia: 2017-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10
    61875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 618 543 988
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w różnych budynkach będących własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: w budynku głównym A wraz z budynkiem skrzydła – zlokalizowanych przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu, w budynku B – zlokalizowanym przy al. Niepodległości 12 w Poznaniu, w budynku C – zlokalizowanym przy ul. Towarowej 53 w Poznaniu, w wieżowcu Collegium Altum zlokalizowanym przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 w Poznaniu, w Collegium Linguisticum zlokalizowanym przy ul. Taczaka 9 w Poznaniu, w hali sportowej przy ul. Dożynkowej 9J w Poznaniu, w budynku CEUE przy ul. Towarowej 55 w Poznaniu, budynki administracyjno-warsztatowe przy al. Niepodległości 10 w Poznaniu, domki wypoczynkowe w Długiem, gmina Strzelce Krajeńskie. Zakres prac został określony w dokumentacji pt. „Remont pomieszczeń w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu”. Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu:  robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych;  robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek;  robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów;  montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych suchej zabudowy w tym m. in. pionów i poziomów c.o, itp.  czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych i podokienników; Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj:  przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią okien i drzwi przed zabrudzeniem, uporządkowaniu pomieszczeń, odkurzeniu i wniesieniu mebli po zakończeniu prac;  wywiezienie materiałów rozbiórkowych;  mycie: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek itp.  konieczne przemieszczanie mebli i wyposażenia w obrębie terenu budowy, a po zakończeniu robót – pomieszczenia muszą być umeblowane w sposób pierwotny. Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą w kilku etapach obejmujących remont grup pomieszczeń (po kilka pomieszczeń), uzależnionych zakresem (wielkością) od szczegółowych zapotrzebowań określanych przez Zamawiającego na bieżąco w trakcie trwania umowy z Wykonawcą. Etapy robót mogą różnić się zatem wielkością (ilością robót). Etapy robót będą w trakcie trwania umowy określane przez Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem lokalizacji pomieszczenia do remontu oraz zakresem robót i terminem ich wykonania. Przewidywana ilość etapów : 12 – 15 (ilość etapów jest przybliżona i może jeszcze ulec zmianie w trakcie realizacji umowy). Do realizacji poszczególnych etapów remontów Wykonawca musi przystąpić w ciągu 3 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich realizacji i zakończyć realizację w ciągu 14 dni. Po zakończeniu realizacji danego etapu robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru oraz po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedłożonego mu przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego Wykonawca może wystawić fakturę za roboty objęte danym zleceniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert – w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach