Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w obiekcie KWP Kraków, ul. Mogilska 109

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2016-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w obiekcie KWP Kraków, ul. Mogilska 109
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, w podziale na zadania: 1)Zadanie nr 1: Realizacja robót remontowych węzłów sanitarnych w bud. Nr 10 KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: -dokumentacji projektowej remontu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami-zgłoszeniami-decyzjami administracyjnymi - w 5 egz. i wersji elektronicznej (pdf i edytowalne dwg) -kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą tzw. szczegółową w 1 egz. i wersji elektronicznej w 1 egz. -remontu w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową. UWAGA: Koszt dokumentacji należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztów ogólnych. 2)Zadanie nr 2: Realizacja robót remontowych pomieszczeń magazynowych w bud. 23 i pomieszczenia Sali odpraw w bud. 12 KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: -dokumentacji projektowej remontu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami-zgłoszeniami-decyzjami administracyjnymi - w 5 egz. i wersji elektronicznej (pdf i edytowalne dwg) -kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą tzw. szczegółową w 1 egz. i wersji elektronicznej w 1 egz. -remontu w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową. UWAGA: Koszt dokumentacji należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztów ogólnych. 3)Zadanie nr 3: Roboty malarskie z wymianą lamp i tapicerki drzwi WRD KMP ul. Mogilska 109 w Krakowie. UWAGA: Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń objętych zamówieniem. Termin wizji wyznacza się na dzień 24.03.2016 r. o godz. 11:00. Zbiórka uczestników wizji - recepcja w budynku KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109. 2.Z uwagi na to, że budynek nr 12 jest ujęty w gminnej ewidencji zabytków Krakowa, wymagane będzie uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem Zabytków Krakowa całej dokumentacji projektowej, w szczególności lokalizacji na elewacji budynku elementów projektowanej wentylacji mechanicznej. 3.Prace będą realizowane w czynnych obiektach w godz. 7:00-16:00 lub w innych termiach po wcześniejszym uzgodnieniu z użytkownikiem budynku. 4.Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji do zapewnienia wykonywania czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w instrukcjach, dokumentacji techniczno-ruchowej, kartach gwarancyjnych itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Koszt tej obsługi należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztu zakupu urządzenia lub kosztów ogólnych. 5.Roboty należy wykonać na podstawie: -zad. nr 1-dokumentacji opisanej w punkcie 1.1), uzgodnionej z Zamawiającym, opracowanej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 4a do SIWZ). -zad. nr 2-dokumentacji opisanej w punkcie 1.2), uzgodnionej z Zamawiającym, opracowanej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (załącznik nr 4b do SIWZ). -zad. nr 3-specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4c do SIWZ). Przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca przed złożeniem oferty winien sprawdzić i ustalić we własnym zakresie ilości robót. 6.Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: a)materiałów, urządzeń dla których wskazano nazwy producentów oraz b)techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami (nie gorszymi), w tym także okresem gwarancyjnym. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana materiałów lub rozwiązań wykonawczych na inne niesie ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania materiałów, urządzeń równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem OFERTA przedstawić oferowane materiały, urządzenia lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. 7.Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż: -36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót (dotyczy zad. nr 1 i nr 2); -24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót (dotyczy zad. nr 3). 8.Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu dla zad. nr 2 określone są w załączniku Nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: - zad. 1 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych, groszy 00/100); - zad. 2 - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych, groszy 00/100); - zad. 3 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych, groszy 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 31101012055841391201000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-26/2016, zad. nr; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Wydziale ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach