Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w hali transportu w budynku M przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2016-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 00000170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w hali transportu w budynku M przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń w hali transportu w budynku M przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45262522-6 Roboty murarskie 45421131-1 Instalowanie drzwi 45410000-4 Tynkowanie 45442110-1 Malowanie budynków 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej Opis robót. a) Roboty budowlane: Zakres robót budowlanych remontowych w hali transportu oraz pomieszczeń socjalnych i jej zaplecza, położonej w budynku M na terenie campusu przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie, obejmuje wymianę ścianek działowych z wykonaniem przesklepieniem otworów, stolarki drzwiowej, okładzin ściennych i podłogowych, wykonanie nowych, oraz uzupełnienie, wymianę przetarcie istniejących tynków wewnętrznych. W pomieszczeniach socjalnych i sali wykładowej wykonanie gładzi gipsowych na ścianach oraz sufitów podwieszanych z płytami z włókien mineralnych z rastrami. W pomieszczeniach malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi wewnętrznych tynków sufitów i ścian oraz elementów konstrukcji stalowej. Przewiduje się montaż nowych karniszy, wklejenie luster, osadzenie drzwiczek rewizyjnych do pionów, kratek wentylacyjnych oraz uchwytów dla osób niepełnosprawnych w WC, wycieraczki do obuwia z gumowymi wkładami czyszczącymi i szczotkami osadzonymi w profilach aluminiowych. Roboty zewnętrzne obejmują wykonanie zadaszeń łukowych z rynienkami odpływowymi oraz uszczelką przyścienną nad drzwiami wejściowymi. Konstrukcja wykonana z aluminium malowanego proszkowo w kolorze białym RAL 9016, szarym RAL7040 lub brązowym RAL 8017. Wypełnienie z płyty poliwęglanu komorowego, bezbarwnego lub dymnego z obustronnym filtrem UV. Ściany ocieplone - należy zastosować tuleje dystansowe oraz kołki rozporowe o właściwej długości. W cenach robót należy ująć roboty towarzyszące wymienione poniżej (nie ujmować odrębnie w kosztorysie ofertowym): wynoszenie i wnoszenie ruchomego wyposażenia pomieszczeń oraz zabezpieczenie przed zakurzeniem i zabrudzeniem wyposażenia stałego, praca rusztowań, wywiezienie gruzu na wysypisko wraz z kosztami składowania gruzu ceglanego, betonowego, wykładzin podłogowych oraz mycie po robotach budowlanych. b) Roboty elektryczne: W remontowanych pomieszczeniach istniejące stare instalacje elektryczne należy usunąć. Wskazane urządzenia i aparaty elektryczne należy zdemontować. W remontowanych pomieszczeniach należy zachować istniejące gniazda (przyłącza) telefoniczne i internetowe. Zgodnie z załączonym kosztorysem i szczegółowym opisem, należy wykonać zasilanie rozdzielnic głównej hali transportu, rozdzielnicy w korytarzu dla potrzeb sanitariatów i pomieszczenia socjalnego: YKY 5x35mm2, YKY 5x16mm2, YDY 5x10mm2 /750V). Do montażu i zasilenia są także nowe gniazda wtyczkowe 400V i 230V (YDY 3x2,5mm2 /750V), oraz oprawy oświetleniowe LED (YDY 3x1,5mm2 /750V), hali głównej, w korytarzu, sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych. W remontowanych pomieszczeniach należy wykonać instalacje: - oświetlenia (oprawy LED, YDY 3x1,5mm2 /750V), - gniazd wtyczkowych 230V (YDY 3x2,5mm2 /750V), - zasilania przepływowych ogrzewaczy wody. - zasilenia gniazd siłowych 16A i32A - przełączenia istniejących maszyn i urządzeń Po pracach instalacyjnych należy wykonać badania instalacji elektrycznej i pomiary oświetlenia. Inwestor po zakończeniu prac na dzień odbioru wymaga pełnej dokumentacji powykonawczej. c) Roboty sanitarne. W sanitariatach zaplecza hali transportu budynku M należy wykonać nowy poziom z podejściami kanalizacji sanitarnej pod posadzką piony kanalizacyjne w bruzdach ściennych lub w obudowie karton gipsu. Instalację wodociągową wykonać z rur polipropylenowych z wykorzystaniem złączek mosiężnych gwintowanych oraz zgrzewanych. W hali transportu zdemontować istniejący kanał prostokątny typu A dn 315x500cm 315x400 nawiewny oraz wywiewny typu A/1 630X250 oraz wykonać nową instalację sprężonego powietrza z rur polipropylenowych zgrzewanych dn 32-20mm. W pomieszczeniu tym zamontować stanowisko odciągu spalin samochodów osobowych z odsysaczem spalin współpracujący z wentylatorem podłączonym do instalacji wywiewnej z wyrzutnia dachową dn 200mm W pomieszczeniu ładowania akumulatorów wykonać wywiew rurą kwasoodporną DN 125 I włączyć w przewód wentylacyjny w pomieszczeniu prostowników i podłączyć do wentylatora dachowego. Dodatkowo w pomieszczeniu magazynu paliwa wykonać wywiew rurą SPIRO- FLEX DN 125 I Włączyć w kanał grawitacyjny murowany14x14. 2. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający wymaga udzielenia min.36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) 4.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł. (pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas gwarancji w miesiącach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tu.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach