Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61875 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 618 543 988
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10
    61875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 618 543 988
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w domach studenckich będących własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: w Domu Studenckim „Feniks” przy ul. Dożynkowej 9F w Poznaniu, w Domu Studenckim „Dewizka”przy ul. Dożynkowej 9D w Poznaniu, w Domu Studenckim „Atol” przy ul. Andrzejewskiego 11/17 w Poznaniu. 5.2. Zakres prac został określony w dokumentacji pt. „Remont pomieszczeń w domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu”. Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu: robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych, robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek, robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów, montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych suchej zabudowy w tym m. in. pionów i poziomów c.o, itp., czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych i podokienników, wymianie umywalek i brodzików, wymianie drzwi do pomieszczeń. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj: przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią okien i drzwi przed zabrudzeniem, uporządkowaniu pomieszczeń, odkurzeniu i wniesieniu mebli po zakończeniu prac, wywiezieniu materiałów rozbiórkowych; myciu: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek, parapetów, ościeżnic itp. koniecznym przemieszczaniu mebli i wyposażenia w obrębie terenu budowy, a po zakończeniu robót – pomieszczenia muszą być umeblowane w sposób pierwotny. 4.Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą w kilku etapach obejmujących remont grup pomieszczeń (po kilka pomieszczeń), uzależnionych zakresem (wielkością) od szczegółowych zapotrzebowań określanych przez Zamawiającego na bieżąco w trakcie trwania umowy z Wykonawcą. Etapy robót mogą różnić się zatem wielkością (ilością robót) i zakresem. 5.Etapy robót będą w trakcie trwania umowy określane przez Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem lokalizacji pomieszczenia do remontu oraz zakresem robót i terminem ich wykonania. Przewidywana ilość etapów : 3 – 5 (ilość etapów jest przybliżona i może jeszcze ulec zmianie w trakcie realizacji umowy). Do realizacji poszczególnych etapów remontów Wykonawca musi przystąpić w ciągu 3 dni od otrzymania pisemnego zlecenia ich realizacji i zakończyć realizację w ciągu 14 dni. 6.Po zakończeniu realizacji zleconego etapu robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru oraz przedłożonego kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego, Wykonawca może wystawić fakturę częściową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert – w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918. 2.Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 wyklucza się z postępowania. 3.Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. 4.Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w ustawie Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach