Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Nietkowicach

Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 66-016 Czerwieńsk, Rynek 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3278565 , fax. 068 3278091
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta
    Rynek 25 25
    66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
    tel. 068 3278565, fax. 068 3278091
    REGON: 00052879300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Nietkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pomieszczeń w istniejącym budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Nietkowicach. Zakres robót remontowych obejmuje: wymiana stolarki drzwiowej w salach lekcyjnych, wymiana posadzki na wykładziny tarket wraz z przygotowaniem i wyrównaniem podłoża w salach lekcyjnych, wymiana wykładziny w części klasy na panele podłogowe wraz z przygotowaniem podłoża, malowanie ścian i sufitów wraz ze szpachlowaniem powierzchni i likwidacją zacieków w sali lekcyjnej, wymiana na korytarzu opraw żarowych na oprawy jarzeniowe, malowanie lamperii farbą lateksową, ścian i sufitów farbą emulsyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : a. wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda, b. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, c. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót oraz osobami, które mogą być wyznaczone na stanowiska : - Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymogom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem. Kadra do kierowania robotami ( kierownik budowy ) musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm.) oraz, jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r, - musi posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie : a. w ostatnim roku ( 2008r ) uzyskali wielkość przychodów na poziomie co najmniej wartości odpowiadającej wartości zamówienia, b. wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w SIWZ. 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymagań zostanie wykluczony, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowanie w obrocie prawnym - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa z opłacona składką lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Kopia dowodu wniesienia wadium. 3. Oświadczenia o sposobie realizacji zamówienia tj. - udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz rękojmi - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w SIWZ, zaakceptowaniu warunków umowy. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy PZP - wg załącznika do SIWZ. 6. Wykaz kadry przeznaczonej do wykonania zamówienia, kopie wpisów na OLIB i do rejestru GINB. Do wykazu należy dołączyć opis doświadczenia w zakresie objętym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.czerwienk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach