Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Władysława Łokietka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2017-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Władysława Łokietka 6
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. KSIĘCIA LUDWIKA I NR 3 W LUBINIE – ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń zlokalizowanych na parterze i I piętrze budynku przy ul. Księcia Ludwika I w Lubinie, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: przygotowanie powierzchni i malowanie ścian; demontaż istniejących i montaż nowych: umywalek, pisuarów i misek ustępowych; cyklinowanie i malowanie podłóg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona ze SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót rozbiórkowych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót w zakresie wykonania ścian gipsowo-kartonowych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP zał. nr 4 do SIWZ. 2. Do oferty załączyć Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze)
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-04-25 - Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze)
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-01-31 - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Przedszkola Publicznego w Obornikach Śląskich.
Dodano: 2024-01-15 - Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-11-30 - Przebudowa budynku C w ZSP Syców wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej
Dodano: 2023-11-13 - Roboty budowlane związane z przebudową łazienek znajdujących się w budynku biura Nadleśnictwa Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8.
Dodano: 2023-10-11 - Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu – 2 ZADANIA.
Dodano: 2023-08-09 - Aranżacja wnętrz budynku biurowego B1 w siedzibie Nadleśnictwa Lwówek Śląski, nr inw. 132/155
Dodano: 2023-08-03