Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Dalekiej 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego ” – obu klatek schodowych, holu, korytarza w Wydziale Komunikacji i pomieszczenia w piwnicy

Powiat Grodziski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
  • Data zamieszczenia: 2021-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
    Kościuszki 30
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
    REGON: 01326910800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Dalekiej 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego ” – obu klatek schodowych, holu, korytarza w Wydziale Komunikacji i pomieszczenia w piwnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budowlanego obu klatek schodowych, holu przy wejściu głównym, korytarza w Wydziale Komunikacji ( obu części przedzielonych holem) i jednego pomieszczenia w piwnicy budynku administracyjno - biurowym przy ulicy Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim . Remont ten obejmuje: • Prace tynkarsko malarskie z gipsowaniem ścian i sufitów i malarskie w obu klat-kach schodowych, holu głównym, korytarzu w Wydziale Komunikacji na parte-rze budynku ( bez sufitów – jest sufit podwieszany) i jednego pomieszczenia w piwnicy, • Zerwanie istniejącej starej wykładziny z ścian obu klatek schodowych i z korytarza w Wydziale Komunikacji, • Wykucie z muru starych ościeżnic drzwiowych z ewentualnym poszerzeniem otworu w Wydziale Komunikacji, • Wymianę posadzki w obu klatkach schodowych, holu i w Wydziale Komunikacji na tarkett z wywinięciem na ściany, • Zakup i montaż nowych drzwi wejściowych do pokoi pełnych drewnianych wraz z ościeżnicami drewnianymi w Wydziale Komunikacji. Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy ( Załącznik Nr 8 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wyko-nanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze spe-cyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( STWiORB załącznik nr 9 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysach ofertowych i przedmiarach robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych. Wydział Komunikacji na parterze budynku i Powiatowy Urząd Pracy i PINB na II piętrze będą normalnie funkcjonować w trakcie prac. Prace w holu głównym i korytarzu Wydziału Komunikacji na parterze będą możliwe w dni wolne od pracy tj. soboty i niedziele pod warunkiem uzgodnienia tego z zamawiającym. Na czas remontu holu zostanie wyłączone wejście główne do budynku a uruchomione zostaną wejścia w obu szczytach budynku + winda. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aproba-ty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o któ-rych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości do 15 % wartości szacunkowej zamówie-nia podstawowego. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert zawierających rozwiązania równoważne z tym, że pa-rame- try zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ( STWiORBE) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach